Sikkerhedspakken på mac

Jeg kan ikke installere sikkerhedspakken, min abonnementsnøgle afvises. Pakken er kun installeret på 1 PC og jf. mit abonnement gælder det til 5 installationer. Det er MAC pakken jeg har downloaded.

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sblomqvist

Starter lige med at skrive, jeg har ikke selv en mac, men har du fulgt denne vedledning.?

Se link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=24073

Held og lykke.

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

La´vær! Det sløver kun din mac, og giver dig ikke nogen ekstra sikkerhed. Brug Mac´ens indbyggede "Firewall".

Mvh

Og din mac har hvad at gøre med TV?????????Humørikon frustreret

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rob_Veltman

Hvad mener du egentlig med den bemærkning, vi kan alle lave fejl, sikkert også dig.Overrasket humørikon

Indlægget er sat i en forkert kategori ved en fejl, måske i frustration over at sikkerhedspakken ikke kan installeres på computeren, den fejl kunne jeg såmænd også selv lave.

Hilsen Bente

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Der bliver givet et "råd" om at lade være med at indstallere sikkerhedspakken til Mac.

Normalt ville jeg ikke gå i rette med en som er så dygtig som iMac. Jeg vil understrege at jeg har stor stor respekt for hendes viden og kunnen på Mac området.

Når det er sagt, vil jeg da gerne prale lidt med, at jeg selv ikke er helt tabt bag en vogn, når det gælder Mac. Det vil brugere af mange Mac - fora også vide. Og så er jeg ud over at være administrator her på forum i 10 år også ansvarlig for Mac supporten hos TDC Hotline.

Jeg vil i høj grad anbefale at du installerer sikkerhedspakken på din Mac!!

For det første er det forkert, at den sløver Mac'en - det passer simpelthen ikke.

For det andet, er den indbyggede Firewall kun en beskyttelse imod indtrængen - ikke imod virus, addware osv osv.

For det 3. er det en skrøne at der ikke findes virus og skadelige ting til Mac. Det passer ikke og den officielle holdning fra Apple er, at man skal bruge en virus beskyttelse.  Og den sikkerhedspakke man får fra TDC er udviklet af F-secure og er state of the art. Jeg har den på alle mine Mac (5 stk i alt) og jeg har aldrig haft problemer med at den nedsatte hastigheden på min computer. Men er enig i, at hvis det "kun" er for firewall, så forbedrer den intet. Men den er meget mere Blinkende humørikon

Jeg vil derfor høre dig, om du har fået indstalleret den sikkerhedspakke? Det er nemlig vigtigt at du får den indstalleret Glad humørikon

Jeg ser frem til at høre fra jer alle Meget glad humørikon

Hilsen

Patrick

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg var vidst lidt hurtigt ude og fik ikke læst spørgsmålet ordenlig - Patrick har selvfølgelig ret mht. til virusprogram. Undskylder her fra.

Mvh

Hej.

Trods for og imod, vælger jeg at installere sikkerhedspakken, mit problem er at abonnementenøglen bliver afvist på min MacBook Air. Det er Mac udg. jeg prøver at installere.

Sikkerhedspakken er installeret 1 gang på en PC og her var der ingen problemer.

Mit Home Trio abonnement giver mulighed for 5 installationer.

Hilsen Søren

Hjælp, vi kan ikke installere TDC sikkerhedspakken på vores nye mac. Computeren skriver, at pakken ikke kan åbnes, fordi den kommer fra en ukendt udvikler. Vi er nye mac brugere, så vi er lidt på herrens mark.

Janihe

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P