Sikkerhedspakken i husstand med flere computere

Vi har købe sikkerhedspakken,og ønsker at få de øvrige computere på samme sikkerhed. Sikkerhedsnøglen er et kundenr., og det kan ikke bruges som ref. ved reg. af de øvrige enheder. Hvad gør vi forkert?

I øvrigt er vi ramt af 12 spyware trusler jfr. (PC Spyware doctor´pragrammet) - vil TDC-sikkerhed kunne fjerne disse ?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

først et godt råd, fjærn spyware doktor, da det i sigselv er mere spyware end de programmer den finder.

et godt program til spyware vil være Ad-aware.

med sikkerheds pakken ved jeg ikke hvorgod den er til spyware eller om den overheved kan.

med hensyn til installation så prøv at følge den her vejledning, jeg ved ikke hvormange computere du må have den på. med samme nøgle.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=22446

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du skal ikke bruge dit kundenummer som licensnøgle, men derimod den nøgle, som du fik tilsendt ved bestilling. Du har også mulighed for at se nøglen i selvbetjening på tdc.dk - følg linket i miela1's henvisning.

Dit abonnement dækker op til 5 pc'er i husstanden.

mvh

Thomas

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Hej FN

Jeg vil godt gøre dig opmærksom på denne tråd:

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Omkring-censur-p%C3%A5-TDC-Forum/td-p/11293

og spesielt disse linier:

citat fra tråden: "Vores ønske er ikke at udøve censur på TDC Forum. Det er meningen, at TDC Forum er brugernes forum, med meget vide rammer for hvad man kan og må skrive. Nogle gange er vi dog nød til at reagere på indhold, som kommer på forum.

Der reageres fra moderators side på indlæg i disse tilfælde:

- Hvis indlægget reklamerer for egen hjemmeside eller TDC's konkurrenter. Det er tilladt at lægge link til ens personlige hjemmeside på ens egen profil, som man skal være logget ind for at se." citat slut

Du kan skrive en Privat Meddelelse til en moderator for at få dem fjernet, hvis du endnu ikke selv kan gå ind og slette dem. Jeg har set der er et link i en anden tråd. Du finder linket til en PM på en moderators profilside ude til højre.

Du kunne jo evt. henvise til din profilside, men det er kun et tip.  Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)