Sikkerhedspakken

• Guide
  • 26 kommentarer
Har gennem det sidste stykke tid pludselig fået denne advarsel:

Din CP er muligvis i fare - TDC Sikkerhedspakke 9.01 er muligvis FORÆLDET

Når denne besked kommer, går jeg til Sikkerhedspakken - derefter under Status, Computer - og her er Virus-spywarescanning FORÆLDET.

Kører naturligvis en scanning/opdatering hvorefter problemet er løst.

I dag blev der funder 2 malware:

TrackingCookie  Doubleclick - denne er blevet sat i karantæne

TrackingCookie Mediaplex - denne er blevet slettet

Er der andre der har dette problem?

/ muddi

4 Kommentarer

Hej Muddi

Jeg har yousee sikkerhedspakke og får engeng imellem samme fejlmeddelelse. Problemet kan skyltes "klumper" i strømmen, mens den er ved at opdatere, altså hente de sidste nye medelelser. Så klikker jeg bare et x-antal gang, for at få den til at æde det den henter.

Det sker også at sikkerhedspakken er opdateret, men at meddelelsen ikke forsinder før jeg har genstartet pc'en. Jeg er dog ikke så bange for den meddelelse, for jeg regner med som udgangspunkt at det fungerer , når jeg betaler for den.

I dit tilfælde har du ikke et problem.

Din sikkerhedspakke ser ud til at fungere korrekt, ellers ville den ikke fange de to TrackingCookie, som du har skrevet om.

Hej Maja.

Tak for svaret, men her til morgen var det galt igen, så den med at det skyldes opdatering tror jeg ikke det er.

Denne gang var der i "Sikkerhedspakken" IKKE et rødt kryds - det plejer der at være, men derimod nede i bunden til højre. Da jeg ikke kunne løse problemet dennegang med at opdatere, og gøre de ting jeg plejer, scannede jeg hele computeren - og vupti var problemet løst.

Jeg er helt ærlig ikke helt rolig med disse meldinger, selvom du skriver at jeg ikke behøver frygte noget.

mvh

Muddi

Hej Muddi

Hvis der ikke er andre der har et bedre tip, end det jeg kan hoste op med, burde du måske overveje at afinstallere og indstallere den igen,  Glad humørikon

Hej Maja.

Ja, så fik jeg advarslen endnu engang.

Jeg har fundet ud af at når det sker, er jeg inde på TV2 spil (Bubble W)

Går herefter til Sikkerhedspakken og opdaterer.

Herefter er problemet løst  - underligt.

mvh

Muddi

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)