Sikkerhedspakken

• Guide
  • 26 kommentarer
Havde i går kontakt med F-Secure som kørte en Fjernsupport på min CP. Ikke fordi det hjalp på de problemer jeg havde (gå i dvale + lukke ned) men efter jeg havde haft dem til at "rode" opdager jeg i dag til min rædsel at få denne meddelelse fra sikkerhedscenteret ang. min virumbeskyttelse:

Din virusbeskyttelse er FORÆLDET (med rød tekst)

Hvad gør jeg for at afhjælpe mit problem, der er jo ingen hos F-Secure i dag.

Min firewall var også slået fra - har dog slået den til igen!!!!!!!!!

Er der nogen der har et godt råd.

Muddi

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

For det første skal du ikke gå i panik over den meddelelse. Den kommer når det er nogen dage siden programmet er blevet opdateret. Hvis ikke du downloader alt muligt "snavs" fra lidt mere eksotiske steder på kloden - så er det meget usandsynligt at det betyder noget som helst for din beskyttelse.

Hvis du højreklikker på ikonet, og vælger at åbne sikkerhedscenter, så kan du vælge opdatering. På den måde giver du den et venligt spark om at komme igang med at opdatere sig selv.

vh

Peter

Hej Peter.

Tak for dit svar, men det havde jeg allerede gjort, og det hjalp intet.

Ringede til TDCsom ikke kunne hjælpe mig, men vil endnu engang videresende mig til F-Secure.

Det er da ok, men sjovt nok er det efter jeg har talt med F-Secure jeg har fået problemet.

Når jeg går til Sikkerhedscentret og åbner Firewall er den slået fra og det er ikke noget jeg har gjort. Jeg slår den naturligvis til igen, men når jeg så lukker min PC ned og starter op igen, har jeg samme problem - altså at Firewall er slået fra - underligt!!!!!!!!!

Personen jeg talte med hos TDC sagde at jeg var sikret . det må jeg så tro på.

Muddi

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P