Svar

sikkerhedspakken.

Hejsa.......Har brug for lidt hjælp! vi er en familie på 5 med hver vores pc og har alle installeret sikkerhedspakken. Nu har vi så skiftet den ene stationære pc ud med en bærbar og vi vil selvfølgelig rigtig gerne have sikkerhedspakken på denne, men når vi installere den skriver den at vi har brugt de gange man kan hente sikkerhedspakken, altså 5 gange, så hvad gør man så nu? har jo kun 4 med sikkerhedspakken på og 1 pc skrottet det HAR været på??????

icon

Bedste svar af KPN1 31 januar 2011, 14:15

Hej isabell

Velkommen på TDC-forum

Det du kan gøre er at du skal kontakte online support på tlf. 80808047, fortælle dem om dit problem, så vil man kunne nulstille din produktnøgle. Det har jeg selv benyttet mig af, og det var der ingen problem i.

Din produktnøgle kan du altid finde ved at logge ind på selvbetjening under bredbånd, og her har du også mulighed for at downloade sidste nye udgave af sikkerhedspakken.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej isabell

Velkommen på TDC-forum

Det du kan gøre er at du skal kontakte online support på tlf. 80808047, fortælle dem om dit problem, så vil man kunne nulstille din produktnøgle. Det har jeg selv benyttet mig af, og det var der ingen problem i.

Din produktnøgle kan du altid finde ved at logge ind på selvbetjening under bredbånd, og her har du også mulighed for at downloade sidste nye udgave af sikkerhedspakken.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)