Svar

Sikkerhedspakkeikon / netværksforbindelser

Jeg startede denne tråd i går, og majaH svarede at min tekst var forsvundet. MajaH anbefalede at jeg prøver en anden browser hvilket jeg så gør.

Jeg har et rødt kryds over sikkerhedspakkeikonet på processlinien. Når jeg fører cursoren hen over får jeg en info...  Netværksforbindelser: Fejl

Jeg har flere PCer på samme net (homebox) men kun denne har har fejlen. Både trådløs og med kabel og det er min opfattelse at netværket er ok. Jeg finder ingen hints når jeg åbner sikkerhedspakken, alt ser ud til

at i orden.  Er der nogen der kan hjælpe?

icon

Bedste svar af conair11 20 marts 2011, 12:18

Hej Maja, du har ret det er længe siden jeg stillede mit netværksspørgsmå. Svarene der gik på min internetbrowser fandt jeg irrelevante. Da der var tale om et kryds over sikkerhedspakkeikonet gik jeg til Wndows Defender i kontrolpanelet. Der var noget mismatch med firewall opsætningen og sikkerhedspakken, jeg kan ikke helt forklare hvad der løste problemet. Det er i hvert tilfald væk. Med venlig hilsen

Se original

2 Kommentarer

Hej conair11

Det er længe siden du har stillet dit spørgsmål. Har du stadigvæk problemet?

Jeg er desværre ikke meget inde i det du spørger om. Du skriver "Jeg har flere PCer på samme net" Licensen rækker kun til fem pc'er, eller hvis du har brugt din nøgle 5 gange, kan det jo være derfor.

Hvis du kun har 5 pc'er eller derunder, kan du ringe til kundeservise og få nulstillet din nøgle.

Du kunne evt. prøve at geninstallere sikkerhedspakken, hvis det ovenstående er skudt helt forbi. Glad humørikon

Hej Maja, du har ret det er længe siden jeg stillede mit netværksspørgsmå. Svarene der gik på min internetbrowser fandt jeg irrelevante. Da der var tale om et kryds over sikkerhedspakkeikonet gik jeg til Wndows Defender i kontrolpanelet. Der var noget mismatch med firewall opsætningen og sikkerhedspakken, jeg kan ikke helt forklare hvad der løste problemet. Det er i hvert tilfald væk. Med venlig hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)