sikkerhedspakke

• Deltager
  • 2 kommentarer
jeg har tdc sikkerheds pakke med 5 nøgler, nu har jeg så ominstaleret den ene pc og nu har jeg ikke flere nøgler hvordan kan man nulstille det, tror faktisk kun jeg bruger de 4 nøgler alt i alt.

4 Kommentarer

Hej Sund

Nu kan det godt være jeg skyder helt ved siden af. Jeg er yousee-kunde og derfor bruger jeg Yousee-sikkerhedspakken, men det er også F-Secure.

Førhen  betalte jeg 10 pr. sikkerhedspakke pr. måned, nu betaler jeg 29 kr. pr. mdr. men må indstallere sikkerhedspakken på 5 maskiner, og bruge den samme aktiveringsnøgle.

Derfor hvis du kun har indstalleret sikkerhedspakken 4 gange, burde der ikke være noget problem. Mig bekendt skal du kun have nulstillet din aktiveringsnøgle af kundeservice, i det øjeblik du har brugt samme kode på fem forskællige maskiner, og skal instalere sikkerhedspakken på den 6. maskine.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=22424

Men som først skrevet er jeg yousee-kunde, så hvis det IKKE er sådan for TDC's sikkerheds pakke, håber jeg der er andre brugere der lige vil reagere på mit indlæg.

problemet er at jeg har instaleret den 5 gange, men har slettet nogle af dem igen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Det er stort set korrekt hvad Maja skriver.

På et eller andet tidspunkt udløber antallet af licenser. Når du så installerer pakken på endnu en maskine - eller ominstallerer - så får du en meddelelse om, at du ikke har flere licenser. Så ringer du til kundeservice som så straks låser din konto op - og du fortsætter som om intet var sket.

Skulle man nu forestille sig en bruger der installerede den på 6 maskiner eller flere, så vil der ske det at de første fem maskiner vil kunne starte op uden problemer og henter automatisk opdateringer. Når så den 6. maskine vil hente sin opdatering under opstart, så vil den blive afvist. Den maskine vil efterfølgende ikke få lov at hente opdateringer.

Vh

Peter

tak, det prøver jeg

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8