Sikkerhedspakke

Har lige købt ny bærbar PC med Windows7 og ville gerne have lagt TDC Sikkerhedspakke på. Har afinstalleret det preinstallerede Norton program. Får en fejlmeddelelse når jeg vil køre installationen - "TDCSikkerhedspakke.exe er ikke et gyldigt Win32-program". Hvad gør jeg nu?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det lydersom om at det er 64bit udgaven du har downloadet.

så du skal prøve at hente instalations programmet igen.

man kan køre 32bit programmer(win32) på 64bit systemer(x64) men ikke 64bit programmer(win64) på 32 bit systemer(x86).

bare så du ikke tror jeg er blevet tosset.

x86 hedder det fra navne på de CPUer i en computer hed 386, 486 og 586(de første, AMD Athlon og Pentium systemer) så derfor skriver man ikke x32 til 32 bit systemer, mærkligt at der ikke er nogen der har lavet det om.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Skal også lige sige der er untalser,

min x86 familie CPU er 64 bit compeltibel og han der for også køre windows 7 64bit.

men har du først installeret et 32bit styresystem kan du ikke køre 64 bit programmer.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mistulle

Jeg vil gerne lige supplere miela1

Du skal undersøge om du har fået afinstalleret alle programmerne med tilknytning til Norton. Der findes nogle hjælpeprogrammer som man skal være opmærksom på også bliver afinstalleret.

Derefter skal du have downloadet den nyeste version af sikkerhedspakken og din PC skal være tilsluttet internettet under installationen. Den nye version kan installeres på Win system 32 eller 64 bit.

Her er et link til hjælpesiden: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=22446  På denne side er der også link til download.

Jeg håber dette kan hjælpe dig

Omdømme 3

Derefter skal du have downloadet den nyeste version af sikkerhedspakken og din PC skal være tilsluttet internettet under installationen. Den nye version kan installeres på Win system 32 eller 64 bit.

Tak, KPN det vidste jeg faktisk ikke, jeg trode de var lavet med forskellige program filer. men så lærte jeg også noget i dagMeget glad humørikon

Omdømme 3

Hej, eren.

har du problemer med at skrive eller har du bare glemt at skrive noget.

hvis du har problemer med at skrive kan du prøve med en anden browser, jeg vil anbefale at du bruger Google Chrome.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)