Svar

sikkerhedsnøgle til netværket

Jeg har haft problemer med mit trådløse netværk, og skal nu indtaste min sikkerhedsnøgle. Hvor finder jeg den?

icon

Bedste svar af miela1 22 marts 2011, 21:07

Hej,

det kommer lidt an på hvilken router du har, på TDC Homebox og TDC Box står den på en markat i bunden af routeren, hvis du ikke har lavet den om.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det kommer lidt an på hvilken router du har, på TDC Homebox og TDC Box står den på en markat i bunden af routeren, hvis du ikke har lavet den om.

hmm, det var den jeg bad it-manden indtaste mens jeg havde ham i røret, hvor han efterfølgende sagde at han skulle bruge sikkerhedsnøglen... prøver lige :-)

Tja, nu er kablet fjernet og forbindelsen er der stadig... Tak, havde virkelig ikke tænkt på at prøve det igen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Som vores amerikanske venner siger.

"if at first you don't succeed, try try again"

Har fået tilsvarende problem, spørger om min sikkerhedsnøgle til netværket. Jeg har været inde på admin siden og set hvad jeg har sat min sikkerhedsnøgle til, men hjælper lige lidt da den ikke aceptere koden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)