Sikkerhedsnøgle

Hej  - skal have forbindelse til vores trådløse netværk via ny bærbar og bliver bedt om at indtaste sikkerhedsnøglen, når jeg forsøger at tilslutte netværket. Jeg kan ikke umiddelbart finde denne sikkerhedsnøgle. Hvor kan jeg se den?

6 Kommentarer

Hej Helle8800

Velkommen til forum.

Det lyder som om du har haft en anden pc og har været på nettet før.

Dengang du købte din router eller netgear eller hvad pokker det nu er den dims hedder, og du tilmeldte dig hos internet udbyderen, har du sikkert modtaget en mail med brugernavn og kode. Hvis du ikke har de oplysninger bliver du nød til at kontakte internet udbyderen. Jeg er sikker på de kan være dig behjælpelig.  Inden du foretager dig noget, så vendt lige på en anden rådgiver, som har mere styr på tingene.Blinkende humørikon

Hej

Jeg har en cd-rom som vi fik med da vi fik hometrio. På den "kasette" cd'en er i står netværksnøglen uden på , på bagsiden.

Har du mon den liggende ?

VH jens 

Ja selvfølgelig - det er da opstartcd'en der skal bruges. Godt der er nogen der er vågen.Blinkende humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Helle, Maja og Jens

Super gode råd :-).

Jeg vil dog lige tilføje, at hvis du har en HomeBox/TDC Box, kan du finde netværksnøglen under selve boxen, på det hvide klistermærke. Der står "SSID netværksnøgle".

Held og lykke med det.

Hvis du fortsat har spørgsmål, hører vi gladelig fra dig igen herinde.

Hej - og tak for alt hjæpen. Nu har jeg funden sikkerhedsnøglen.

Venlig hilsen

Helle

Hej Helle

Det var godt du fandt den.

Ved du godt at du kan kvitere for hjælpen?

Fandt du den på en cd eller under en box? Prøv at se svarene igennem og ud for den løsning som hjalp dig mest har du mulighed for at klikke på Løst tråd eller noget i den retning. Jeg kan ikke lige huske hvad der står. Det er selvfølgelig ikke noget du skal. Kun hvis du får lyst.

Håber du kommer tilbage en anden gang. (Det kunne jo også være du kunne hjælpe andre?)Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)