Sikkerhedscertifikatfejl.

• Bruger
  • 22 kommentarer
Jeg har TDC's hjemmeside som min startside. Nu viser der sig pludselig en meddelelse lige så snart jeg er logget på min mailside. Meddelelsen siger: "Internet explorer har forhindret dette websted i at vise indhold med sikkerhedscertifikatfejl for at hjælpe med at beskytte din sikkerhed."

Hvad betyder det - og hvad kan jeg gøre ?

Venlig hilsen Sebbe.

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sebbe

Det fik jeg også her til morgen og undrede mig lidt, men jeg klikkede bare tillod, og det skete der ikke noget ved. Jeg ved ikke helt hvad det betyder, men tror dog at det er ufarligt, når det er TDC.

Det kan have været en midlertidig fejl, men andre kan måske svare på det.

hilsen Bente

Hej.

Det var mest sandsynligt blot en fejl, jeg får ikke meddelelsen.

Men får man sådan en meddelelse, er der grund til at være yderst forsigtig. Det kan være et tegn på at nogen eller noget på siden udgiver sig for noget andet, end det er i virkeligheden, f.eks. for at narre oplysninger fra brugerne. Med de mange reklamer, som der er på TDC's sider, kan det være en af dem, der har udløst alarmen.

Får man meddelelsen på en netbankside eller lignende må man under ingen omstændigheder fortsætte. Der er flere forklaringer i de hjælpesider, der følger med Windows 7.

M.v.h.

MS-Erik

Omdømme 3

Hej MS-ERIK

Tusind gang undskyld, for det jeg skrev, min mand har netop oplevet det , som du så fint skriver om, og han fik virusHumørikon frustreret

Så ja ,der er grund til at være forsigtig, men jeg tror de fleste tror, at TDC'S egen website, er sikker, og det må jeg da indrømme, det gør jeg også selv.

Når det kommer til netbank, er jeg ganske enig med dig, der skal man have alarmknapperne ude.Blinkende humørikon

hilsen Bente

ps du skriver at du har Windows 7, jeg har windows xp, har jeg også de forklaringer??

Hej - og tak for dit svar.

Da jeg loggede på nu, var problemet væk  -  så det har åbenbart bare været en hovsa...

Venligst Sebbe.

Hej MS-Erik.

Godt du skriver det  -  det vil jeg være opmærksom på. Men problemet var kun på TDC's side, og nu er det væk.

Venligst Sebbe.

Hej.

Jeg kunne ikke lige finde de tilsvarende oplysninger i Windows XP, men her er et link til Microsoft med de samme oplysninger som findes i hjælpen til Windows 7. Åbn punktet "Hvilke meddelelser er vist i blokeringsoplysninger" og se nederst i tabellen.

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Internet-Explorer-Information-bar-frequently-asked-questions

Da meddelelserne hører til Internet Explorer kan de være anderledes ved brug af f.eks. Firefox m.v.

M.v.h.

MS-Erik

Omdømme 3

Hej MS-ERIK

Tusind tak for svar, det var noget jeg kunne bruge, og tak fordi du gad søge efter en løsning. jeg har internet explorer, så det var en god hjælp.Meget glad humørikon

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P