Sikkerhedsakken


  • Inp
  • 0 kommentarer
Jeg har fået ny computer, og er ved at geninstallere sikkerhedspakken. Ved validering af abonnementsnøglen, siger systemet at alle 5 nøgler er brugt, og jeg skal kontakte linket : kontaktsupportafdelingen for nulstilling af alle nøglerne. Linket virker ikke - hvordan får jeg nulstillet 3 af de 5 nøgler, så jeg kan få sikkerhedspakken installeret på den nye computer ?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Inp

Jeg ved ikke om det her kan hjælpe dig:

Se link:http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/publish.php?id=24712

Jeg undrer mig godt nok over at tlf. nr er til Erhverv, men prøv at ringe alligevel.

hilsen Bente/bbs

Tak for hint - jeg håber det virker - dog har supporten lukket nu - men det var super med en konkret henvisning, som jeg ikke kunne finde se.lv ved at surfe rundt

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Det er helt rigtigt at du skal kontakte hotline.

Ring på 80808047 så vil de hjælpe dig med at få nulstillet.

mvh

Jan

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ipn

Supplerer lige Jan, hotline har åbent til kl 20,00 så det kan du nå endnu.Humørikon griner højt

Og jan, når man søger på TDC's Webside, kommer det kun frem i erhverv, hvilket også undrede mig. Overrasket humørikon

hilsen Bente/bbs

TUSIND TAK for hjælpen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ipn

Fik du Sikkerhedspakken instralleret, hvis ja, så var det da superHumørikon griner højt

hilsen Bente/bbs

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)