Sikkerhed program hvad skal man tro

Jeg har agv gratis sikkerheds program som ser ud til at virke godt når jeg så prøver at teste pc på andre sikkerheds programmer så kommer det frem at der er så så mange fejl og jeg skal opdaterer men så er det at det koster feks.190,00 nå jeg så lukker ned kommer der lige en meddelelse om at jeg kan få det til kr.95,00 det lugter synes jeg men hvad skal man vælge som almindelig bruger ??? Eller skal man have et andet program hilsen erik

1 Kommentar

Hej eoggberger

TDC-sikkerhedspakke.

Min filusofi går på at når jeg betaler for noget sikkerhed, må det være mere sikkert end noget man ikke skal betale for.  Om det er rigtigt ved jeg ikke, men jeg har endnu ikke haft virus 7-9-13 og bank under bordet.

Jeg syns helt bestemt, at du skal holde dig fra de websider der tilbyder at lade deres programmer skanne din maskine via din browser. Det er som regel for at de kan få lokket penge ud af dig og desværre er nogle af siderne ude på at få plantet en bagindgang på din pc. Den bagindgang er ikke noget den alm. bruger kan finde, men en kreminel kan i givet fald bruge din pc, til ulovlige handllinger. Eks. fra din maskine ind på børneborno sider, hvorefter der er dig der hænger på det.

Når du vil have din maskine tjækket, bør du holde dig til sikre sider og sikre programmer. Derfor har tdc en sikkerheds side med værktøjer, som skønnes af tdc, for at være hæderligere programmer og websider.

http://sikkerhed.tdc.dk/publish.php?dogtag=p_mit_sik_tool

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P