Signatur i webmail

Jeg har oprettet nogle forskellige signaturer i webmail og skal vælge en som standard, men kan man stadig have forskellige signaturer og vælge, at der standard ikke skal indsættes en signatur i mails?

Webmail indsætter altid signaturen til allersidst i en mail, dvs. at har man en korrespondance kørende, hvor en mail har været besvaret af op til flere og der dermed er en kortere eller længere 'tråd' i mailen, så indsætter webmail min standardsignatur eller anden valgte signatur til slut i mailen og ikke under min besvarelse. Det går jo fint, når jeg selv skrive en ny mail, for så er det, som jeg har skrevet jo det eneste i mail og signaturen skal dermed indsættes til allersidst. Det giver bare ingen mening ved besvarelse af mails. Hvordan får jeg webmail til at skrive signaturen lige under min besvarelse.

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Charlotte

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Det ser ikke hensigtsmæssigt ud, jeg får det fejlmeldt til vores udvikler.

Lige så snart jeg har en status fra vores udvikler, opdater jeg dette indlæg.

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Hej Angelika

Jeg håber også, at du kan svare på mit første spørgsmål omkring valg af ingen signatur som standard.

Hilsen Charlotte

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Charlotte

Der er mulighed for at fravælge signaturen som standrd.

Denne vejledning hjælper dig til at fjerne signaturen som standard:

1.Sæt flueben i signaturen som er ”valgt som standard”

2.Klik på ret

54iE62AD1D08796A337

3.Fjern fluebenet i ”Anvend som standard”

4.Klik på gem.

55i093EE189FC2DE4F6

Nu er der  ingen aktiv signatur mere. Ønsker du efterfølgende at aktiver den igen, skal samme producere benyttes.

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)