Siger jeg er logget på flere steder

Jeg har lige hentet Play app'en, oprettet en bruger, og lavet afspilningslister.
Men jeg kan ikke høre noget musik. Hver gang jeg prøver påstår den at jeg er logget på flere steder. Men radio kan jeg godt høre.

Jeg prøvet at genstarte telefonen flere gange, slette hele joblisten på telefonen så jeg ikke er på flere steder og logge ind og ud. Har tjekket computeren og er heller ikke logget på der.
Har kun lige oprettet brugeren, så jeg synes det er meget mærkeligt.

Nogen der kan hjælpe? Jeg vil høre musiiiiiiiiik[i]

2 Kommentarer

Hej NinaE

Uden i øvrigt at gøre mig klogere end du, så studser jeg over at du skriver du lige har oprettet et bruger-login. Det lyder mærkeligt, idet jeg troede at du allerede har et TDC-login, ellers kune du ikke skrive her i forum. 

Et TDC-login bruges til alle TDC's tjenester.

Prøv at se denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31189

Jeg tror du skal kontakte kundeservise, og høre dem ad hvormange tdc-login du har og derefter kun bruge dette du logger på forum med.  (måske skal de slette de overflødige. Prøv at spørge dem)

Det kunne være rigtig rart, at du melder tilbage. 

Det er jo netop det login jeg lige har oprettet jeg har brugt her. Fordi jeg ledte på nettet efter et sted hvor jeg kunne få hjælp. Så jeg har kun lige logget ind her, så det er ikke den der drillerBlinkende humørikon
Har aldrig prøvet dette forum førGlad humørikon

Jeg prøver at konatkte kundeservice og høre om de kan hjælpeGlad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)