Siemens SL1 og Siemens Gigaset 3070 ISDN

Kan jeg få mine 4 Siemens SL1 telefoner til at virke og hvordan?

Jeg har Gigaset 3070 basestation og kobler den til TDC Homebox - men jeg

har på fornemmelsen, at basestationen 3070 ISDN er problemet. Jeg er netop

skiftet til Duo og internet virker fint. En ældre telefon koblet i sammenstikket virker

også.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, det tror jeg også, efter som du siger at en eldre telefon virker, så er det ikke homeboxen den er galt med.

så problemet er enten at du ikke kan bruge en IDSN telefon på Bredbånds telefoni, eller at din basestation er i stykker.

Ved du præcist at Siemens Gigaset SL1 er en ISDN telefon. Jeg har på fornemmelsen, at det er en digital telefon - men problemet er basestationen der var koblet med en ISDN forbindelse - der røg da jeg fik Duo og bredbånd. I så fald bør problemet kunne løses med at købe en ny Siemens basestation til IP telefoni?

Takl for svar.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nej, Gigaset SL1 er ikke en ISDN telefon, men et hedset til din basestation.

det er faktisk dinn basestation der er telefonen, og den skriver du jo selv er en IDSN Basestation.

en hvær Trådløs telefon, eller Basestation der passer med dine trådløse telefoner ville kunne bruges, du skal ikke købe en desideret IP telefon, da det er noget helt andet, det skal bare være en telefon som virker på afmindlig fastnet, da det er sådan Brædbånds telefoni også virker(som afmindlig telefoni, bare over internet.)

men gå i TDC butikken, så er du sikker på at det passer sammen, og de har mange gange gode tilbud.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)