Siden kan ikke vises !!!

Jeg har de sidste 4 år kørt med en bredbåndshastighed, der har passet til mit behov. Dvs. den pakke, der koster ca. 256,- om md. - ikke særlig høj hastighed, men nok til mig. De sidste 3-4 mdr. er der sket det, at når jeg går på nettet, så kan jeg kun være inde på den samme side. Prøver jeg at komme ind på en ny side, så går den i koma. Fortæller mig, at siden kan ikke vises. Jeg er nødt til at genstarte pc'en. Møgfrustrerende! Har fornylig ryddet op på harddisken, men det er lige fedt. Har en frygtelig masse billeder gemt på harddisken - kan det være en årsag ? Har jeg brug for større hastighed ?

2 Kommentarer

Hej Åse62

Velkommen til TDC-forum.

Har du prøvet at tage strømmen fra dit system i nogle minutter og så tænde igen.

Du skriver 3-4 år. Hvor gammel er din router? Jeg har haft samme problem som dig: /t5/Bredb%C3%A5nd/Netgear-router-st%C3%A5r-af-midt-i-det-hele/m-p/3708

Hvis It-nørderne kikker med, vil de sikert gerne vide hvilket styresystem og hvilken routher du har.

PS.

Prøv også at se denne tråd: /t5/Bredb%C3%A5nd/Hold-Windows-i-topform/m-p/5397#M1499

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)