Shit & Charlou 1974-1982

• Deltager
  • 0 kommentarer
Kan ikke ligge dette album ind på min iphone - eller rettere der er ikke andet end albumcover - er der andre der har samme problem.??

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hoyt

Så vidt jeg kan se, skal du købe albummet, desværre.Trist humørikon

Se link:  http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewalbum&albumid=110433038

Alle ikonerne er grå, så er det ikke gratis.

Hvis du har købet det, skal du kontakte tdc, og fejlmelde det.

Se link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

hilsen Bente

Når jeg kikker så er der et flot blåt P ved albumet, så det er da gratis.

jeg glemte at skrive at det er på min pc der er blåt P - det er der ikke på iphonen, så der er en fejl.

Omdømme 3

Hej hoyt

Selv om der er et stort flot P,er det ikke sikkert det er gratis, klikker du på hent album, koster det 189,00 kr.

Jeg kan tilføje, at du ikke engang kan købe et enkelt nummer, du skal købe hele albummet.

Prøv at gå ind i det link, jeg har sat ind, tryk på HENT ALBUM, så kan du se jeg har ret.

hilsen Bente

prøvede lige på Yousse play og her var det ikke gråt - så jeg tror stadig det er en fejl.

Omdømme 3

Hej hoyt

Det er ikke en fejl, kan være der er forskel på yousee og TDC Play, men på TDC Play, skal du altså købe det.

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Hos mig kan jeg sagtens hente det ned til computeren, uden at skulle betale for det Glad humørikon

Men Hoyt, du skal også huske på at rettighederne varierer fra musikselskab til musikselskab, og i dette tilfælde tror jeg ikke de ønsker dette album til at være mobilt på TDC Play, medmindrer du betaler for det som Bente skriver.

Omdømme 3

Hej Mathias

Nu forstår jeg det ikke mere, jeg kan ikke hente albummet uden at købe det, er det Yousee Play du benytter? for jeg kan ikke hente det "gratis" på TDC Play.Overrasket humørikon

Oven i købet skal jeg købe hele albummet, kan ikke engang købe et enkelt nummer.Overrasket humørikon

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Mærkeligt Bente.. Ser sådan her ud hos mig, har også prøvet at hente albummet ned, det virkede fint.

Skærmbillede 2012-06-26 kl. 16.28.46.png

Men jeg har hellere ikke, som man kan se, mulighed for at hente enkelte sange ned. Det er måske der det går galt på TDC Play på smartphone.

Omdømme 3

Hej Mathias

Jeg må overgive mig " du sparer 189,00 kr, da musikken er betalt af TDC" ,det står der når man vil hente albummet ned.Humørikon med tunge

Det havde jeg ikke lige prøvet, og det med smartphone har jeg ikke en ski.. forstand på.Humørikon griner højt Jeg får heller aldrig sådan en, så skal jeg vidst bruge både læsebriller og lup, alt for småt til mig.Humørikon med tunge

hilsen Bente

Omdømme 3

Hej Mathias

Troede jeg kunne lave det samme nummer med Ramstein, altså hente  hele albummet gratis ned, men dem skal man betale for, øv, det vil jeg ikke.

Det er ikke alt deres musik der er godt, men enkelte numre er.

hilsen Bente

Omdømme 2

Nej det kan jeg godt se Bente, de har vidst lidt strammere rettigheder. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)