serverfejl 452, fejlnummer 0x800CCC79

Hej allesammen,

Kan devære ikke sender mails men KUN hver time!!, det er ligesom server eller mail kører "langsom".

udgående post = asmtp.mail.dk, udgående port 587.

det ser ud som min udgående port/mail har en "rate limited" og kommer hver gang fejlnummer 0x800CCC79.

PLEASE HELP!!!

8 Kommentarer

Glemt at siger at jeg prøver at sender til mange mail dresser på en gang (ca 30). Jeg har haft min kones mail adresse i vores hjemme outlook som er ikke tdc og kunne sendt mange mailer på en gang. Desværre har vi slettet hendes mail fra pc outlook og derfor, kan ikke bruges længe.

ingen kommentar eller hjælp??? Trist humørikon

er det ingen her i forum????

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Har du mulighed for at indsætte hele teksten her på forum (Naturligvis UDEN evt. mail adresser)

mvh

Jan

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Fejlen er beskrevet flere gange på div. internat. fora.

Den mest åbenlyse årsag er at postserverne blokerer for modtagelse fra dig fordi dine mails klassificeres som SPAM. Når man sender til 30 adresser på en gang vil visse SPAM-filtre automatisk blokere.

Vh

Peter

Tak alle for jeres svar,

Hej Peter, hvis mail er blokkeret pga. spam filter, ved du hvordan kan jeg stopper "spam" filter og sender videre mailer?, jeg har selv prøbet og leder efter "spam filter" med kan ikke find ....er det i windows firewall, outlook, ellers hvor hen?

Hilsen Eric.

Ouch... Trist humørikon

Jeg har probet at sender til kun en enkel mail...kan ikke sender mere, same "rate limited" fejl.

Jer er desperat....this is driving me crazy!!! sorry my danish Trist humørikon

Eric

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis det er fordi du er registreret i modtagernes SPAM filtre, eller i SPAM filtret hos modtagerens mailhost, så er det ikke noget du kan gøre noget ved. Det er modtageren der skal hæve spæringen.

Nu vil jeg da gerne lige understrege at det var kun en teori om SPAM-filtret. Det er ikke umuligt der er andre løsninger - men så må vi se om der er andre der har et bud.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)