"Serveren kan ikke kontaktes"

Jeg er i gang med at skrive en tekst på Word inde på Windows Live. Det er vigtigt for mig at blive færdig med indtastningen af manuskriptet. Det er gået fint, men for en halv time siden fik jeg to oplysninger: 1) Serveren kan ikke kontaktes og 2)Tekst kan ikke gemmes på grund af manglende kontakt til serveren. Har jeg gjort noget forkert? Bliver kontakten genoprettet? Hvor længe skal jeg vente? Hvad er løsningen?

OnkelStewart

1 Kommentar

Hej OnkelStewaet

Ihh, hvor jeg kender det. Men i andre sammenhænge. Du skriver du bruger Windows Live og at du bruger word.

Jeg er i tvivl om havd du mener, men jeg tror du åbner din browser og på windows Live ( i skyen) og der bruger et program til at skive din tekst i, for derefter at gemme det i en mappe, på din windows Live.

Der er ikke så meget du kan gøre, men et program på din pc skal være opdateret. Det er programmet java.

Se dette indlæg: /t5/Mit-TDC/Mail-boks/m-p/66325#M6509

En anden ting der også kan hjælpe er at gå ind i funktioner på menulinien øverst oppe i dit browservindue.

Klik på slet browserdata. De fire øverste firkanter skal være markeret, hvis du bruger win7.

TIP 1)

Har du prøvet at oprette dokumenter på Google? Det eneste det kræver er at du opretter en google-profil.

Det skulle efter sigende være meget stabil, og så er der mange hjælpe-videoer på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=UwUeb8fo7fM&feature=related

TIP 2)

Hvis dete er et meget vigtig tekst, og du ikke vil risikere at det forsvinder mens du skriver eller det forsvinder når du klikker gem, eller at browservinduet fryser, så du skal starte forfra, kunne du skrive det i et skriveprogram på din pc først og når du er færdig kopierer og sætte det ind i dokumentet i "skyen".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)