Server Fejl

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterR har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg får jævnligt denne fejl, når jeg logger på webmail (på post4.tele.dk)

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, tdchotline@tdc.dk and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterR har modtaget fra andre medlemmer.

Det er åbenbart ikke noget, der fænger specielt hos TDC.

Det er jo da kun af venlighed jeg har skrevet det - det er jo ikke min server, der har problemer.

Hej PeterR

Jeg læste godt dit første indlæg og kunne ikke lige regne ud om det var fordi du havde fejl og ville have hjælp eller om du bare ville fortælle noget.

Du kan være sikker på at TDC er intereseret, men på den måde du har stillet dit indlæg op, virker det ikke som om du forventer et svar, og så må du jo også lige huske, at det er et bruger-forum, hvor vi ikke kan forvente at tdc går ind og svarer.

Hvis du har flere forslag / ideer eller andet, som du mener tdc virkelig skal lægge mærke til, kunne du prøve at skrive det i "forslag og ideer".

Jeg vil forsøge at få en fra tdc til at læse dit indlæg, men jeg kan ikke love, at det indebærer et svar. Glad humørikon

Omdømme 1

hej Maja,

Tak for din respons.

Ja, men så må TDC da reagere - hvis de har spørgsmål eller noget de ikke forstår - det er en tekst, som TDC selv har skrevet - der står der er et problem med en TDC server og jeg bør skrive til xxx@TDC.dk ...

TDC Forum er vel ikke oprettet, for at brugerne = KUNDERNE kan sidde i pædagogisk rundkreds med  en kop urtete, og hygge os over vores problemer med TDC.

Jeg får jævnligt den besked i min browser, når jeg går ind i min webmail på "post4.tele.dk" serveren.

Så "post4.tele.dk" serveren har åbenbart et problem af en slags.

Det er TDCs server - det er TDC der har et problem.

Der står også - at jeg bør henvende mig til serveradministrator. 

Det har jeg gjort - jeg har skrevet til den email, der er nævnt i teksten - det er en ikke eksisterende email konto hos xxx@TDC.dk - jeg får bare min besked tilbage i hovedet.

Jeg har skrevet i TDC Forum tidligere - ultimo marts - der var heller ingen respons, og den besked kan jeg ikke finde.

Derfor har jeg gentaget mit indlæg igen, primo april - men i forkortet form, da jeg ikke har gemt det første, da jeg ikke forventede at skulle gentage det.

Der er vel grænser for hvor meget jeg som bruger = KUNDE forventes at skal/bør gøre.

Jeg kunne også bare være ligeglad, og så lade serveren gå down-under på et tidspunkt, og brokke mig højlydt over at min email pludselig ikke fungere.

TDC kan da ikke bare fralægge sig ansvaret for alle sine produkter og services, ved at henvise til et brugerforum, hvor brugerne = KUNDERNE så kan "rode med problemerne" selv.

Emnet omkring TDC Play er god eksempel på denne "ansvarfralæggelse" selv om en enkelt medarbejder har skrevet næsten dagligt.

Nu har jeg fulgt en del med i TDC Forum omkring "TDC Play problematikken".

Som jeg læser mange indlæg, er brugerne = KUNDERNE rimelig godt tilfredse med TDCs produkter, mange virker også til at være meget trofaste overfor TDC.

Der skal to parter til, for at løse evt. problematikker - TDC er den anden part - det virker til at være blevet glemt her på det seneste.

Det er jo brugerne = KUNDERNE, der sørger for der er penge til at butikken løber rundt og solidt overskud til ejerne.

Med venlig hilsen

Peter

Undskuld, men jeg bruger lige citerknappen for at svare dig:

PeterR skrev:
TDC Forum er vel ikke oprettet, for at brugerne = KUNDERNE kan sidde i pædagogisk rundkreds med  en kop urtete, og hygge os over vores problemer med TDC.

svar: Jo - Det er lige nøjagtig derfor at dette forum hedder BRUGER-forum. Hvis TDC, med det samme gik ind i alle tråde, var det ikke et kundeforum mere. Og så var hele grund-ideen med dette forum ikke tilstede. Så ville det bare være et kundservice nummer to Eller hotline nummer 2 eller klageindstands nummer 2.  Dette forum ER primert for dig og mig og alle andre kunder der sidder med problemerne, og måske har fundet en løsning. Hvem siger at en tdc-ansat har følt på egen krop, hvordan et problem skal løses? Så er der da større change for at en bruger ved hvad der snakkes om og kan lære fra sig.

Der står også - at jeg bør henvende mig til serveradministrator. 

Det har jeg gjort - jeg har skrevet til den email, der er nævnt i teksten - det er en ikke eksisterende email konto hos xxx@TDC.dk - jeg får bare min besked tilbage i hovedet.

svar: Enig! Hvis ikke det er mulig at skrive til en brugbar mailadresse/serveradministrator, bør det ikke stå i sådan en meddelelse.

Jeg har skrevet i TDC Forum tidligere - ultimo marts - der var heller ingen respons, og den besked kan jeg ikke finde. Svar: Har du ledt via denne side: /t5/forums/recentpostspage/post-type/message/user-id/1357

Derfor har jeg gentaget mit indlæg igen, primo april - men i forkortet form, da jeg ikke har gemt det første, da jeg ikke forventede at skulle gentage det.

Der er vel grænser for hvor meget jeg som bruger = KUNDE forventes at skal/bør gøre.

Jeg kunne også bare være ligeglad, og så lade serveren gå down-under på et tidspunkt, og brokke mig højlydt over at min email pludselig ikke fungere.

svar: Jeg synes bestemt det er godt, at du ikke er ligeglad. Du må jo huske på, at selvom TDC  ikke svarer dig i indlægget, er der andre kunder der ser hvad du skriver,  og ud fra det får et hint til at andre har det samme problem. Derfor er det altid godt at gøre opmærksom på egne problemer.

TDC kan da ikke bare fralægge sig ansvaret for alle sine produkter og services, ved at henvise til et brugerforum, hvor brugerne = KUNDERNE så kan "rode med problemerne" selv.

svar: Jeg ser det ikke som om de fralægger sig ansvaret, men nærmere at de henviser til de brugere der måske sidder med en løsning.

Emnet omkring TDC Play er god eksempel på denne "ansvarfralæggelse" selv om en enkelt medarbejder har skrevet næsten dagligt.

Nu har jeg fulgt en del med i TDC Forum omkring "TDC Play problematikken".

svar: Hmmm - er det ansvarfralæggelse, at en tdc-administrator, opretter en tråd i et brugerforum, og forsøger at meddele kunder om seneste nyt om et produkt, hvor kunder oplever fej?  Hvordan i alverden kan det være en ansvarfralæggelse? Overrasket humørikon

Som jeg læser mange indlæg, er brugerne = KUNDERNE rimelig godt tilfredse med TDCs produkter, mange virker også til at være meget trofaste overfor TDC.

Der skal to parter til, for at løse evt. problematikker - TDC er den anden part - det virker til at være blevet glemt her på det seneste.

svar: Sjovt jeg har den stikmodsatte oplevelse. Jeg syns netop at tdc, siden forum her blev oprettet, er begyndt at lytte til os. Ikke voldsomt meget, men det går da i den rigtige retning. Dette siger jeg nok fordi jeg har været med fra starten af og fordi jeg har læst rigtig mange indlæg og svar.

Det er jo brugerne = KUNDERNE, der sørger for der er penge til at butikken løber rundt og solidt overskud til ejerne.

svar: Ja - helt enig. Det er kunderne der "sætter brød på bordet". Derfor er det også pine død vigtigt, at tdc lytter til hvad vi skriver her i forum.

Med venlig hilsen

Peter

I bund og grund tror jeg faktisk, at vi er enige om at TDC skal lytte efter kunderne, for at overleve i dagens Danmark.

ps. Prøv at kikke ud ad vinduet. Det er skønt forårsvejr. Endelig!  God solskinsdag til dig og alle andre der læser med.

Omdømme 1

hej MajaH,

Tak for respons.

Jeg deler ikke dine holdninger omkring TDCs "ikke" deltagelse i TDC Forum.

Og jeg synes, at speciel de meget lange tråde om den nye TDC Player viser, at det fungerer ikke - når man har den slags problematikker, er der kun at få "styr" på årager og sammenhænge - og det sker ikke som med TDC Playeren at lade brugerne / kunder slippe spørgsmål og frustrationer løs i et forum, hvor de eneste der reelt  kan løse det tekniske, deltager minimalt.

Og, som jeg så tilfældigvis bemærkede - fortsætter "stilen" med, at der ændres noget omkring selvbetjening i løbet af i morgen tidlig - igen med korteste varsel overfor brugerne / kunderne, en enkelt linie i toppen af hjemmesiden - mens elelr ingen omtale af noget som helst.

Det bringer desværre "erfaringerne" 15 år tilbage i tiden, da TDC Opasia var nyt forum. Det lærte TDC af dengang, og ændrede stilen og har ageret på den måde i mange år, hvor det  meste faktisk har kørt med meget få problemer - alting tjener ikke ved at blive som "i de gode gamle dage".

Tak for dine bidrag.

Med venlig hilsen

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8