sendt mail, signatur, etc

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har gjort et eller andet ved min signatur og nu kan jeg ikke længere se mine private adresser og tlf numre efter min signatur (kun én adresse og ingen tlf numre) når jeg sender en ny mail. Jeg får ikke nogen hjælp hverken fra "mine indstillinger" eller "egenskaber". Hvad skal jeg gøre for at komme tilbage til mine oprindelige indstillinger?

M.v.h.,

Choute

4 Kommentarer

Jeg har nu løst mit problem ... (jeg har været dum) og har ikke mere brug for hjælp!

Choute

Hej Choute

Jeg tvivler stærkt på du har været dum, for en "fejl 40" kan vi vist alle sammen fabrikere. Trist humørikon

Så derfor syns jeg da du skal fortælle hvad der var sket, så andre der måske laver det samme, kan få hjælp ved at læse din tråd. Glad humørikon

Hej Maja!                                                                                                                                            Hvad er en fejl 40??? Det lyder som noget for de indviede .... Problemet er at jeg ikke ved hvad jeg gjorde så jeg kan næppe hjælpe.

Choute

Hej Choute

Det er ikke noget for de indviede. Det er en betegnelse for den person der sidder 40 centimeter fra skærmen, og kommer til at trykke på noget, der ikke skulle trykkes på, eller som i dit tilfældde: Pludselig virker det, og man aner ikke hvorfor.

At du ikke ved hvad du gjorde! - Velkommen i klubben - Det ve' jeg sgu' heller ikke altid.

I den forbindelse vil jeg da godt sige, at klubben er åben for nye medlemmer. Registration er ikke nødvendig.

Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P