Sendt mail bliver hængende i udbakke

• 0 kommentarer

16 Kommentarer

Tyder på der er fejl i den. Slet den og skriv en ny!

Den kan ikke engang slettes

Hej

Heller ikke hvis du har genstartet din maskine?

Hvis du stadig ikke kan slette den,  bliver du nød til at skrive, hvilket postpåogram du bruger.

Postprogram - jeg ved ikke hvilket jeg kører

- men måske problemet har noget at gøre med opdeling af store meddelelser ?

den mail, der bliver hængende i udbakken indeholdt nemlig 20 billeder

straks når outlokk ekspress åbnes kommer besked - indstillet til at opdele .......

Ved dog at modtageren har fået mailen - men uden billeder

Hej KPSA

Det postpogram du har indstalleret på din pc, hedder Outlook ekspres.

Et foto i alm. størelse fylder ca. 5-6 MB. Selvom du måske har gjort dem mindre, kan det være derfor din udbakke ikke kan slippe af med den. Du kan kun sende højest 25 MB pr. mail.  Hjalp det at genstarte?

(Jeg er forhindret i at svare dig mere i dag, så håber der er aandre der kan hjælpe, hvis det skulle blive nødvendigt.)

Nej - desværre - genstart hjalp ikke

Også jeg håber , der er andre der kan/vil hjælpe

Jeg har lidt det samme problem. Jeg benytter Windows Mail, og min udgående post server er post.tele.dk, men den virker ikke i øjeblikket...!  Jeg kan modtage mails, men ikke sende, og jeg har ikke selv ændret på noget som helst... resultatet er, at der kommer en fejlmelding på udgående postserver, og så ligger mailen bare dér i udbakken og kan ingenting...

Hej igen - igen

Er der slet ingen der har et godt råd ???

Hvis meddelelsen opdeles skal du i Outlook Express gå op i fanen "Funktioner" og finde punktet Konti/Konti indstillinger. Så skal du have fat i egenskaber for den der muligvis hedder "pop3.mail.dk (standard)".

I fanen under avanceret finder du indstillinger for opdeling af mail. Denne funktion skal slås fra.

Til dig som havde udgående postserver til post.tele.dk.

Dette skal ændres til asmtp.mail.dk og kræve godkendelse, den udgående port 25 skal sættes til 587

nærmere info om korrekt opsætning findes her: http://www.tdc.dk/7001

Kører office 2010 har en mail i udbakken som er for stor og kan ikke sendes, men mit problem er at der forsøges hele tiden at sende denne store mail som så bloker for yderligere sendte mails og jeg kan ikke komme til at slette den

Hvad kan jeg gøre???

Fint svar men problemet er at jeg kan ikke komme til at slette den da den hele tiden sår som om den er i gang med at sende

Jeg kan ikke komme til at slette min mail i udbakken da den bliver ved med at prøve på at sende og dermed bloker for sletning

genstart har jeg prøvet virker desværre heller ikke

Jeg bruger Microsoft Office 2010

@KPSA Det er din tråd, så jeg vil lige høre om du har fået løst dit problem?
@Omnipitus kunne du bruge det råd LasseEmil har givet dig?
@Schram Da du er sikker på at det er en gammel mail du ikke kan få slettet, kunne du jo prøve at snyde systemet. Gå ind i opsætningen og slet portnummeret 587. eller  Har du mulighed for at slå "Send-funktionen fra i indstillinger for e-mail? Derefter lukker Luk programmet. Genstart evt. din pc.

Åben outlook 2010 igen og fjern mailen fra udpakken. Hvis du har fjernet portnummeret går du ind igen og skriver 587, eller du skal huske at slå send-funktionen til igen.

Tak for hjælpen det hjalp med at jeg rettede i portNr 587 til blank Og slå send mail fra Tak tak

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)