Sende stor mail

Jeg har sat en større mail til afsendelse, men den ser ud til at have svært ved det, men mit problem er, at jeg ikke kan slette den fordi den er begyndt afsendelse. Er der nogen der kender en udvej?

6 Kommentarer

Hej hkprofil

Hvilken postklient (postpogram) bruger du?

Hvis du bruger Windows Live mail 2011, Kan du se på startsiden, et ikon som er en globus.

Klik på den og så burde det være mulig at slette eller flytte mailen der ligger i udbakken.

HVis du bruger webmail, ved jeg det ikke. Måske en ande bruger i givet fald kan hjælpe.

Tak for svar, men jeg bruger Outlook 2007!

Hej

Det program kender jeg desværre ikke. På mit tastatur er der en knap, hvor jeg kan lukke for internettet, eller du kunne måske på anden måde slukke for forbindelsen, mens du fjerner den mail.

eller har jeg ingen forslag.

Jeg har haft lukket helt ned, men det hjalp heller ikke? Kan der være andre der har prøvet dette?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hkprofil

Normalt skal man afbryde internetforbindelsen, før man kan slette en sådan fil.

Afbryd internetforbindelsen til din computer, genstart den og prøv derefter at slette filen.

Mvh

Stephen

Også tak til Stephen for svar. Det er dog lykkedes mig at få den slettet - men spørg mig ikke hvad jeg gjorde??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)