sende og modtage mail

• PNO
  • 0 kommentarer
har problemer med at sende og modtage mails i Windows mail. Når jeg trykker på send/modtag, kommer en box op "windows sikkerhed" der beder mig skrive brugernavn og adgangskode. Det er ikke noget jeg har prøvet før. Jeg skriver min e-mailadresse og adgangskode, men intet sker. Boxen kommer pupper op igen... ? hvad gør jeg?

5 Kommentarer

Jeg har fuldstændig samme problem, så har været uden mail i et par dage nu. :-( Hvis jeg sender en mail til den fra en anden konto, får jeg en mail tilbage om at kontoen ikke længere eksistere. 

Har prøvet at oprette min konto igen fra bunden af, som jeg har kunnet læse at andre har gjort, men det virker ikke for mig, måske det virker bedre for dig. :-)

Hej begge

Velkommen til TDC-forum. Sikke da noget.....

Jeg har desværre også prøvet det for et par måneder siden. Jeg ved ikke om det er en serverfejl, men jeg er næster ved at tro det.

Nå - vi skal jo starte et sted. Den ene af jer siger at I har set opstillingen efter. Jeg vil alligevel gerne have jer alle til at se efter dette igen.

Ved oprettelse af bredbånd har I valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal I bruge som Brugernavn i opsætningen til postprogrammet på  pc'en, sammen med omtalte password.

(Læg mærke til at det ikke er det pasword, der bruges til TDC-login=forum)

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587

Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587.

Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Hvis ikke dette har hjulpet: Prøv at oprette et nyt  pasword tll jeres postpogram,

Gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password. Her kan tastes et nyt password til mail opsætning i jeres postprogram.

Ud over dette har jeg desværre ikke flere løsningsforslag. Her er en tråd med kontaktmuligheder til TDC /t5/Forslag-Id%C3%A9er/Kontakt-TDC-Yousee/td-p/11635

Andre brugere er velkomne til at byde ind.Glad humørikon

nu er den gal igen med at sende mine mail og modtage

Windows live mail

Hej adelersalle44

Det var da ærgerligt!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@