Sende mail fra asmtp.mail.dk

• Deltager
  • 6 kommentarer
Jeg har netop anskaffet mig en iMac og har konfigureret min mail konto. Desværre er det ikke lykkedes mig at SENDE en mail ved brug af Server til udgående post: asmtp.mail.dk. Jeg får følgende meddelelse:

kan ikke sende besked via serveren asmtp.mail.dk. Afsenderadressen (min email adresse) blev afvist af serveren asmtp.mail.dk.

Jeg mener jeg har checket 'alt' og er ved at løbe tør for ideer.

Er der nogen der har et forslag, vil jeg sætte STOR pris på at høre fra jer.

Mange hilsner

Pia

5 Kommentarer

De mails, som sendes via asmtp.mail.dk skal have en afsenderadresse, som hører hjemme hos TDC. Du kan fx ikke sende en mail, hvor du angiver, at din egen mailadresse en en gmail-adresse.

Mange tak for dit svar.

Min mail adresse er en TDC mail... xxx@mail.dk

Jeg har lige prøvet at sende en mail med en afsenderadresse på@mail.dk og det gik godt.

Afsenderadressen skal, så vidt jeg husker, være tilknyttet ens abonnement. Afsenderadressen skal være indtastet i mailprogrammet. Jeg har fundet en vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26323. Det er feltet "E-postadresse", som det drejer sig om i denne forbindelse. Jeg kan nok ikke komme det nærmere, da jeg ikke kender Mac.

Kan du modtage mails på mailadressen?

Igen mange tak for din hjælpsomhed :-) - jeg vil straks prøve dit link.

Og ja, jeg kan godt modtage mails, det mærkelige er, at jeg uden problemer sender (og modtager) fra den samme konto via min iPhone.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)