Send SMS'er via computeren (Xperia X10)

Når jeg sidder og arbejder ved computeren ville det være rigtig praktisk for mig at have muligheden for at koble min Sony Ericsson Xperia X10 til min computer, så jeg kunne modtage og sende SMS'er via min computer, så jeg ikke skulle sidde og skifte mellem to enheder hele tiden (og så jeg ville have fordelen af at kunne skrive med computerens tastetur, hvilket er meget hurtigere).

Er der nogen der ved, hvordan man muliggør dette?

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, 

som standart er det ikke muligt, da SE ikke sender sådan software medTrist humørikon

du kan prøve at søge på netted efter et program, det sulle kunne være muligt.

man kan også den anden vej, alså bruge din telefon som tastetur, men det er lidt upraktisk, men et godt party trick. 

Google et program der hedder PDAnet, jeg bruger det på min SE X10.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, HeinrichP.

nu skal du ikke tro at jeg bare vil svare dig igen hvær gang du skriver noget.

men med Pc companion, kan du ikke sende SMS via computeren, jeg har naturligvis selv PC compianion forde jeg har en X10 mini pro, og der er ingen sms funktion,

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Ok, vidste det ikke. Bruger ikke Sony Ericson. Har straks slettet min post

Omdømme 3

Hej, HeinrichP,

der står godt nok at vi skal svar med korekte oplysninger i forum og det er vores ansvar at svarende er opdateret og rigtige.

men vi kan jo kun svare til det bedste af vores viden, jeg synes også det er en god måde du har skrevet på, at det var et forkert svar.

Hey Janus,

Jeg har måske løsningen til dig for at det ikke skal være løgn Blinkende humørikon

Det kræver dog du skal hive et par kroner op til en App på Android Marked

Appen du skal finde heder SMS2PC den koster små $3.95 ca 22 kroner vilket jo ikke er alverden hvis man bare mangler den funktion.

Jeg har prøvet diverste programmer eks. EasySMS - utrolig grimt web interface ikke lavet i ajax så ikke specielt godt og meget langsomt, DesktopSMS Lite og købe version og lad mig sige her er det ajax interface hvor alt bliver opdateret rimelig hurtigt men understøtter ikke æøå så heller ikke brug bart.

Så det endte med jeg købte SMS2PC hvor du har en klient til at køre på computeren og en app til at køre på telefonen, den bruger wifi til at oprette forbindelse til computeren, jeg har dog måtte fortælle min app hvad ip adresse min desktop pc har for at den kunne finde den eks 192.168.1.13 som er min ip hvor jeg har softwaren der modtager og sender smsen installeret.

Dog tager den ikke alle dine helt gamle beskeder men loader en 10-20 stykker er ikke helt sikker på hvor mange det er må jeg indrømme, men det virker for mig i hvertfald www.scottastraughan.com/sms2pc/ desktop klienten kan hentes her.

Der skulle efter sigene være en ny version på vej hvor noget af desktop delen er omskrevet samt forbindelse via usb skulle være mulig.

Omdømme 2

lige på falderebet:

Det løser ikke helt problemet med at modtage via PC, men du kan (hvis du har TDC Click-abonnement) tdc.dk/click, logge ind og finde "WebSMS" et eller andet sted i menuerne. Så kan du sende fra nettet på din computer, selvom du dog stadig vil modtager sms'er på mobilen.

der har du misset en ting sms'erne kommer nemlig direkte på computeren via SMS2PC Blinkende humørikon

Omdømme 2

Smart, den havde jeg ikke lige fanget.

Hvis man enten ikke har sin mobil med, computer med, eller bare ikke har WiFi i sin mobiltelefon, kan man bruge WebSMS-servicen, som følger med hos næsten alle mobiltelefonabonnementer fra TDC.

Omdømme 3

Hej,

Jeg har funde et program, hvor du kan "alt" hvad en mobil telefon kan + mere. det virker over wifi. og det bedste af det hele er at det er gratis, næsten for godt til at være sandtHumørikon med tunge

det kan også sende SMSer

for at bruge det skal du går ind på Market og hente MyPhoneExplorer Client og installere den.

der efter skal du gå ind på http://www.fjsoft.at/en/ og hente MyPhoneExplorer og så installere den(bare rolig når den er installeret er det på dansk)

så åbner du programmet på både telefon og computer, og vupti så kan du sende SMS, Fortage opkald, synkrosere, tage screenshot(skal køre med USB kabel) og meget mere.

der er ikke noget med at du skal indstille ipadresser eller noget i programmerene bare bægge er installeret.

Tip: screenshots kræver ikke at du har åbnet Programmet på mobilen.

Tip: Programmet(på telefonen) lukker selv når det har været uden forbindelse et stykke tid(jeg mener det er 5 min)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej..

Jeg bruger et Android program som hedder SMS2PC. (Skal betales for) Det er et program som jeg varmt kan anbefale. Med SMS2PC kan du både sende og modtage sms'er, over pc'en via mobiltelefonen. Også kabelfrit.

Kræver dog at du downloader et program til PC'en...

Men sæt dig først ind programmet og læs det grundigt igennem før du starter med at bruge det, for der er flere valgmuligheder.

Jeg har SE. X-Peria x10i telefonen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P