Svar

Send mail fra Synology NAS server

Hej

Jeg prøver at få min NAS server til at sende mail når der har været bevægelse på et af mine kamera.

Har sat mail info op så det er det samme som min outlook.

En test mail fra NAS kommer frem.

Men når der skal sendes ved en alarm får jeg følgende

Fail to send email (550 5.6.0 Invalid Header Found(see RFC2822 section 3.6)) og så går jeg kold.

icon

Bedste svar af ThomasG 13 april 2012, 11:06

Hej tbsjensen

Tak for dit indlæg.

Jeg har forsøgt at finde en løsning til dig, desværre uden held.

Du skriver, at du har sat mail'en op på samme måde som i Outlook, så det burde virke. Du kan evt. dobbelt checke på www.tdc.dk/4444

Jeg vil anbefale dig at skrive et indlæg på Synology's forum, det er muligt de kan finde svaret til dig Glad humørikon

Du kan se deres forum her: http://forum.synology.com/enu/

Håber du finder en løsning.

Med venlig hilsen

ThomasG

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej tbsjensen

Tak for dit indlæg.

Jeg har forsøgt at finde en løsning til dig, desværre uden held.

Du skriver, at du har sat mail'en op på samme måde som i Outlook, så det burde virke. Du kan evt. dobbelt checke på www.tdc.dk/4444

Jeg vil anbefale dig at skrive et indlæg på Synology's forum, det er muligt de kan finde svaret til dig Glad humørikon

Du kan se deres forum her: http://forum.synology.com/enu/

Håber du finder en løsning.

Med venlig hilsen

ThomasG

Hej Thomas

Det prøver jeg.

Har ligeledes prøvet med en gmail konto, men dette virker heller ikke.

Jeg har modtaget en løsning fra en bruger på Synology forum , han anbefaler at jeg ændre konto til en gmail. Dette virker også, men så prøver jeg at oprette en regel i min gmail inbox som videresender mails fra min synology NAS server til min tdc mail, men dette virker ikke. Der kommer følgende fejl:
""

Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 5.6.0 Invalid header found (see RFC2822 section 3.6) (state 18).

""

Så nu peger alle spor mod at fejlen ligger hos TDC !!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

tbsjensen skrev:

Så nu peger alle spor mod at fejlen ligger hos TDC !!

Ja, det gør det godt nok.

Jeg bruger selv Gmail og det fungerer fint med min Synology i Thunderbird.

Inde i DSM, under "underretninger" i kontrolpanel man kan ændre emne og indhold i de mails der sendes ud - "rediger meddl". Jeg bruger ikke overvågningsfunktionen i Syno men måske det også er muligt at ændre hvad der står i emne og indhold når dit kamera aktiveres. Prøv med noget simpelt hvis muligt.

Hej

Jeg har en DS411 +II og har haft samme problemer.

I dag opdaterede jeg min surveillance app og DSM, det bevirkede at jeg nu kan modtage mails via TDC fra min NAS.

Måske hjælper en opdatering også jer ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P