Svar

send fra webmail virker ikke

efter opdatering til Explorer9 virker send / gem kanppen ikke efter oprettelse af ny mail.

Jeg har opdateret Java og aktiveret den i Explorer

icon

Bedste svar af maigaard 3 marts 2011, 21:56

jeg mener nu at ie9 ikke mere er en beta version, men efter jeg spurgte kom jeg i tanke om at kører webmail i kompatibilitetstilstand og så virkede det.

Se original

4 Kommentarer

Hej maigaard

IE 9 er en beta version, med begynderfejl. Det vil sige at det er en prøveversion. Jeg synes du skal vente med at bruge IE 9 indtil det program bliver frigivet.

Prøv at lave en systemgendannelse til før du indstallerede det program, eller brug en anden browser.

eks: http://www.mozilla.com/da/firefox/

jeg mener nu at ie9 ikke mere er en beta version, men efter jeg spurgte kom jeg i tanke om at kører webmail i kompatibilitetstilstand og så virkede det.

Hej maigaard

Jeg har set siden, hvor vi kan hente IE9. Ordet Beta er taget væk.Overrasket humørikon

http://windows.microsoft.com/da-DK/internet-explorer/products/ie-9/home

Der står dette:

Internet Explorer 9 Release Candidate 

Ved du eller andre brugere, hvad Release Candidate betyder?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, MajaH og i andre.

en RC(Release Candidate) betyder lige netop Release Candidate og oversat til dansk betyder det kandidat til udgivelse. eller man kan sige det er en Beta som man regner med vil være den samme som den færdige udgave

det er som regl(Ved de få virksomheder der bruger det) den sidste Udgivelse inden den færdige vertion. i visse tilfælde som med windows vista var der stadig så mange fejl at der kom hele 3 RC udgaver, og der efter ver der stadig så mange fejl at Microsoft besluttet at de vil sælge OEM udgaven af XP i længere tid, og de besluttet også at fremskyde udgivelsen af Windows 7.

poienten er at selv om at Microsoft vælger at kalde det en RC udgave, betyder kun at de støre fejl er udbæret, men det er stadig kun en beta.

faktisk vil man ikke være helt forkert på den hvis man siger at windows 7 er er den færdige udgave af Vista.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)