Send flere penge.

Jeg bruger mobiltelefonen meget lidt, og betaler efter forbrug pr minut.

Eller sådan har det været hidtil, men med TDC´s seneste krumspring står der nu på min regning at man har ændret mit abbonement fra 0 kr pr måned til 19 kr pr måned - samtidig skal jeg til at betale dobbelt takst for mine SMSer - da jeg gerne vil have leveringsrapport - altså besked om at meddelses er modtaget - jeg undrer mig over hvad det egentlig er jeg betaler for, de ekstraservices jeg har er jo i forvejen nogen jeg betaler for - synes efterhånden man bliver nedprioriteret mere og mere som eksisterende kunde, mangler vist bare lige at tage mig sammen til at finde en anden løsning, synes jeg betaler alt for meget for fastnet,bredbånd og nu sniger der sig så også prisstigninger ind i mobilen.

3 Kommentarer

Hej Kristensen

Tak for dit indlæg her på forum.

Jeg er ked af at høre, at du overvejer at skifte fra TDC.

Vi har lavet en gennemgående ændring af alle vores mobilabonnementer, det betyder at alle vores mobilabonnementer, nu har adgang til TDC Play, hvor vores kunder kan afspille alt det musik de ønsker.

Blandt andet derfor er der kommet en pris på 19 kr på abonnementet.

Jeg håber, at du vil kigge på alle de abonnementer vi kan tilbyde, det kan jo være du finder et hos os, der passer bedre til dit behov, end det du har nu.

Du finder alle vores nye mobilabonnementer her:

http://go.tdc.dk/zuciw

Hilsen Line

Hej Line.

Tak for dit svar.

Nu er det sådan at jeg i sin tid valgte et abbonement der var så enkelt/simpelt som muligt, da jeg ikke har brug for musik eller andet ud over en telefonsvarer, så på samme måde som TV pakker må man betale for en masse man aldrig bruger - jeg forstår ikke hvorfor det er mig der skal betale for at andre gerne vil høre musik - ellers kunne man jo lægge prisen der hvor forbruget er - eller have det som en tilvalgsmulighed som det er med en masse andre til der kan vælges til eller fra.

Jeg har været ok tilfreds med ordningen som den var, men da jeg i forvejen betaler vild overpris for fastnet og bredbånd - så er det ved at være dråben der får bægeret til at flyde over er jeg bange for.

Jeg må tilslutte mig TDC pengemaskine og er godt træt af at vi små kunder igen skal betale for noget som vi ønsker at holde simpelt. Da jeg fik brevet fra TDC kunne jeg ikke engang se hvilket mobil nr det drejede sig om - det fremgik ikke af regningen. Så ventede jeg 45 min i kø i kundeservice for at få mere at vide men opgav - så tænkte jeg tdc butikken kunne hjælpe men de kunne ikke selv finde hoved og hale i brevet og må ringe til hovedkontoret for at finde ud af hvordan det hænger sammen. Så da jeg endelig fik besked om det var mit mobilnr ( og ikke datterens) så vil ville jeg lukke nummeret men DET kan man ikke i en TDC butik så nu skal jeg igen hænge i røret til kundeservice ( i arbejdstiden) for at opsige mit abonnement. Det er bare for høj r...t af TDC og absolut ringe kundeservice. jeg overvejer endda at opsige mit hometrio abon , flytte datterens nr og min firmamobil til et selskab som ikke bare sender gebyrgribben afsted til deres små kunder. FØJ TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)