Selvbetjening

Jeg skrive i blinde. For jeg har meget svært ved at finde ud af hvad og hvordan man gør. 

Og det har taget mig rigtig lang tid overhovedet at finde ud af hvordan man kan komme til at skrive et indlæg. Men det er måske lykkes for mig nu.  Selvom jeg jeg ikek ved om jeg skriver inde under et forkert emne?

Mit spørgsmål er:

Er "selvbetjening" indelukkerne noget, der har med telefoni at gøre?

Jeg vil f.eks.. gerne ind og se mine faktura mm vedr.. bredbånd og TV.

MVH

Per Lykke

8 Kommentarer

Hej Perlykke

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Hvilket slags bredbånd/tv har du. Gennem telefonstikket eller gennem kabelTV?

Har du tv og bredbånd gennem telefonstikket, kan du prøve at logge ind på MIT TDC Og ude til højre står der selvbetjening. Prøv at klikke på det link. (Jeg er yousee-kunde, så ud for mig står der 0 kr.)

Har du Kabel-tv og Bredbånd igennem der, kan du ikke se din faktura på TDC-selvbetjening.

Jeg ved faktisk ikke om jeg kan se min faktura på yousee-side, det vil jeg lige undersøge.

(Hvis du er yousee-kunde kan du bruge Dit TDC-login til at logge ind på yousee-websider og deres forumhttp://forum.yousee.dk/).

.

Jeg vender tilbage når jeg ved noget ang. faktura på yousee.dk. Det kan jo også være en anden bruger kan fortælle os det?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej Perlykke

Selvbetjening dækker alle de ydelser du abonnerer på hos TDC.

Du skal have tilknyttet de forskellige services til selvbetjening. Her er et link som fortæller hvordan: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25240

Dette login du har oprettet for at komme her på forum er at TDC-login som bruges til at logge på selvbetjening, Webmail/Mailboks og Play når du har fået det tilknyttet til din Selvbetjening.

Hej PerLykke

Da du ikke har meldt tilbage, om du kan bruge nogle af de svar der allerede er givet, tillader jeg mig lige at supplere mit eget svar.

Jeg lovede at vende tilbage når jeg viste noget om at se sine faktura på yousee.dk:

Yousee-kunder med kabeltv-bredbånd kan ikke se deres fakturaer, men kan på dette link se deres forbrug af bredbånd: http://yousee.dk/Soeg.aspx?q=forbrug og tryk derefter nederst i højre side under forbrugsmåler. Kilde: http://forum.yousee.dk

Hjælp !!

Jeg har fået det problem ,at når jeg går ind på mit windows mail, så kommer kun min indbakke(med indhold) frem på skærmen.

D.v.s. jeg kan ikke se udbakke,kladder,sendt post o.s.v.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg har gjort ????

MKPIP

Hej MajaH

Du må undskylde, at jeg er lidt sent på den med at svare. 

Det ser ud til at selvbetjening kun handler om telefoni. Det er vel også kun der, at det har relevans - tænker jeg nu.

(Det ville bare være en hjælp for os brugere, hvis det fremgik af Jeres hjemmeside):

Og tak for linket til forbrugsmåleren af MB og GB.

Men det ser ud til, at jeg slet ikke er kunde hos TDC. Men istedet er det hos YouSee.

Det har jeg netop fundet ud af, ved at snakke med en Jeres supportere. 

Og det kom bag på mig, for jeg plejer at logge ind på TDC's hjemmeside, når jeg skulle se efter mails.

Men nu kan jeg også logge ind fra YouSee's hjemmeside.

Det er underligt. For jeg har meget klart fået at vide (også fra en supporter) at TDC og YouSee er to forskellige firmaer. Selvom de er det samme, men bare ikke overfor brugerene. Hvad de jo så ser ud til at være alligevel.

ja lidt forvirret bliver man jo.

Men ellers tak for de hurtige gode svar.

Hej Perlykke

Det skal du sørme ikke undskylde. Deter da bare godt at du melder tilbage.

Jeg kan så betro dig noget. Jeg er også yousee-kunde. og jeg har også rodet rund i de to firmaer.

Hvis du har lyst, kan du se mine forvirringer her: /t5/Os-med-TDC/Jeg-er-YOUSEE-KUNDE-fordi/m-p/8007#M2480

Vil du læse om mere forvirring. Denne gang om pasword:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Password/m-p/7091#M1737

Fordelen ved TDC-forum er at alle har lov til at oprette sig som bruger af TDC-forum. Enten for at spørge eller for at hjælpe. Derfor når du skriver jeres, så er det ikke TDC, der primert giver svar. Det er for det meste kunderne. Moderatoeren svarer dog engang imellem, men det er langtfra alle tråde de læser.

At vi er yousee-kunder giver faktisk den fordel at fordi begge firmaer er ejet af TDC, har vi et tilhørsforhold til begge firmaer. Det betyder også at TDC-logon kan bruges både hos TDC og hos Yousee. Det vil sige du kan tilgå din webmail begge steder og du kan gå ind på TDC's selvbetjeningsside. Hos mig står der bare ike så meget, stort set kun at jeg er youseekunde.

Jeg synes du skal stille spørgsmål om Yousee-produkter på Yousee-forum, da du formodentlig på detforum vil få de bedste svar, angående de produkter, men du har også lov til at stille spørgsmål her, og selvfølgelig også til at hjælpe andre TDC-kunder.

Derfor håber jeg, at du forsats vil besøge disse sider.

http://forum.yousee.dk/

Hej igen Maja

Jeg jeg måtte lige klikke på dit link. Og kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet.

Jeg har været igennem nogenlunde det samme som dig vedr. forvirringen om de to firmaer, der alligevel ikke er så adskilte.

Og jeg er enig med dig i, at de ansatte hos såvel TDC som YouSee både er venlige og tålmodige og gør et fantastisk stykke arbejde.  

Og er også efterhånden ved at finde ud af, hvordan det hænger sammen.

Per 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg læste for ikke så lang tid siden en halvgammel artikel fra 2010 om en politiker der drøftede emnet, at den gamle Nyrup-regering ikke skilte TDC og det daværende Dansk Kabeltv fra hinanden ifm. fratagelsen TDC af dets monopol. Journalisten spurgte, om partiet ville gøre dette i dag? Nej. Så teknisk set er TDC og Yousee det samme.

http://comon.dk/nyheder/venstre-fejl-ikke-at-splitte-tdc-og-yousee-op-1.378929.html 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)