Svar

Se TV på iPad med mitTDC app?

Kan det passe at jeg skal have yderligere abonnement for at kunne se TV på iPad via mit TDC app'en.

Har TDC Trio med største pakke og nu virker webtv på min PC.

Hvad mangler jeg. Den skriver jeg skal have abonnement til MobilTV for at det virker, men jeg mener at have læst at den skulle virke via wi-fi (det er en wi-fi only iPad).

icon

Bedste svar af peterpistol4200 18 april 2012, 21:41

Jo - luk appen mit TDC op - drej hen til tv ikonet / derpå øverst i menuen kan du vælge tv-guide til venstre eller se tv til højre / / den er downlightet så at sige hos mig/ tryk alligevel / derpå kommer din kanaloversigt frem nederst i næste skærmbillede :-)

Se original

22 Kommentarer

larsbrink skrev:
Kan det passe at jeg skal have yderligere abonnement for at kunne se TV på iPad via mit TDC app'en.

Hvad mangler jeg. Den skriver jeg skal have abonnement til MobilTV for at det virker, men jeg mener at have læst at den skulle virke via wi-fi (det er en wi-fi only iPad).

larsbrink skrev:

Hej Lars

En af grundene kan være til at det ikke virker er at du skal være på dit eget wi-fi.

Det vil sige at du ikke kan se tv på din Ipad hvis du er hjemme hos en af dine venner.

det samme gælder WebTv på computeren.

tele-nørden skrev:

Hej Lars

En af grundene kan være til at det ikke virker er at du skal være på dit eget wi-fi.

Det vil sige at du ikke kan se tv på din Ipad hvis du er hjemme hos en af dine venner.

det samme gælder WebTv på computeren.

Hej tele-nørden,

Jeg har kun prøvet det på min egen wi-fi forbindelse så altså på samme forbindelse hvor det nu virker på min PC med webTV. Hvad kan jeg ellers prøve?

Mange hilsner,

Lars

Jeg har nøjagtigt samme problem. Har skrevet til TDC og venter på svar med længsel.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle sammen

Det i efterlyser kan ikke lade sig gøre på nuværende tidspunkt.

Se link: /t5/Tv/Web-tv-p%C3%A5-IPAD/m-p/74203#M4154?ssols

hilsen Bente

Hej Mener at vide at der skal en TDC app hos Apple for at kunne se Tv fra Ipaden. Skulle vist være lige op over, hvilke jeg også glæder mig til. Er jeg forkert på den, så hjælp også mig!!!!!
Det lyder forjættende. Utroligt at yousee kan men ikke TDC.

bbs skrev:
Hej alle sammen

Det i efterlyser kan ikke lade sig gøre på nuværende tidspunkt.

Se link: /t5/Tv/Web-tv-p%C3%A5-IPAD/m-p/74203#M4154?ssols

hilsen Bente

Hej Bente,

Tak for svar. Bare det snart bliver muligt.

Mange hilsner,

Lars

Jo / det kan det hos mig / har home trio og intet mobilabo / på eget Wifi / ser vi tv / samme som på Mac.ens Web tv !!!

peterpistol4200 skrev:
Jo / det kan det hos mig / har home trio og intet mobilabo / på eget Wifi / ser vi tv / samme som på Mac.ens Web tv !!!

Hej peterpistol4200,

Er du så ikke rar at fortælle os hvordan det gøres på en iPad? Hvilken app? Er det i en browser? etc.

Mange hilsner,

Lars

Jo - luk appen mit TDC op - drej hen til tv ikonet / derpå øverst i menuen kan du vælge tv-guide til venstre eller se tv til højre / / den er downlightet så at sige hos mig/ tryk alligevel / derpå kommer din kanaloversigt frem nederst i næste skærmbillede :-)
Samme l.... her.

HAr hometrio, men intet mobilabbonnement hos tdc.

Er det virkeig grunden til at man ikke kan se webtv via hjemmeWiFi på Ipad/Iphone?

Er snart træt af at vente på services mens de stadiger fylder i Dyremoses lommer!

Tusinde tak! Det virker faktisk. Super.

Tak for guiden. Sjovt at TDC ikke selv ved det virker :-)

Mange hilsner,

Lars

Hej Lars - fint - så har forummet vist sin værdi - :-)
Hilsen Peter
Hej jeg har også trio home, og har indtil for to dage siden, 24.apr.2012 set webtv på min iPad hjemme, jeg har ikke sim kort i. Jeg har talt med tre forskellige prs. Hos TDC. I dag 26.apr.2012. Den første vidste ikke hvad problemet var og ville kontakte en tekniker og så ringe tilbage, god melding!! Den anden ( kåre) fortalte mig at den første var gået hjem, men jeg fik fat i den første lidt senere, så kåre vil jeg ikke supporteres af mere. Den trejde andet ud af at app " mit TDC " ikke virker i øjeblikket. Og ikke vidste hvornår det kommer op at køre?????? Frutte
helt iorden / det ændrer dog ikke på at det virker hos mig på Iphone såvel som på iPad ( 16gb - Wifi only)
Rettelse / dvs det gør det så ikke længere idet jeg nu spørges om et mobiltlf abo hos TDC det har jeg ikke / har hos telmore som jo også er TDC !!!! Gaaab hvor er jeg tæt på at skifte hele møllen til Stofa / det er jo helt til grin det her / kom NU ind i kampen TDC for fanden .....
Jeg havde det til at virke på både iPad og en Android tablet. Nu virker ingen af dem. Dog er der fokus på det da det annonceres på infokanalen. Mon ikke det snart virker igen.
Konklusion : ud fra ovenstående dialog kan vel konstateres at i og med nogen har fortalt TDC at det rent faktisk virkede - har man åbenbart sørget for at det gør det ikke mere -

MORALE : man vil have penge for alt ..............så jeg kan jo bare købe et mobilabo - at jeg så har et hos datterselskabet Telmore . - at Stofa kan levere mobiltv via en app - uden sat sælge mobiltelefoni - at Yousee - som er et søsterselskab kan via en app - ja ja - alt dette gør skam ikke indtryk på den mægtige koncern .........jeg tror de tager "knald" på alle os der betaler !!!

Rolig nu. Det var jo åbentlyst en fejl. Allerede lørdag var mit oppe igen. Både ipad, Android og web.
korrekt / du har ret / virker påny her også !!
En lille ekstra detalje er at vi på web kan se DR HD uden at have HD abonnement (som jo koster ekstra) så det er jo en fordel hvis der skulle komme noget spændende. Glæder mig til at vi kan se optaget TV vi appen også - så er vi da ved at være der :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)