se tv (bonanzia)fra pc på stort tv

• af1
  • Deltager
  • 1 kommentar
hvordan skal jeg tilslutte min pc til tv, for at se evt. bonanziaudsendelser. af

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du skal først være sikker på at dit TV har enten en VGA indgang(Blåstik), DVI indgang(Hvid stik, eller i nye fladskærme er det typisk den ene HDMI) eller HDMI indgang, næsten alle fladskærme har VGA indang/e, så skal du også have en enten have en fri VGA, DVI eller HDMI Udgang.

Typisk vil man bruge VGA stikket da langt de fleste computere har sådan et stik.

Så skal du bruge et Kabel, VGA til VGA, DVI til DVI, DVI til HDMI eller HDMI til HDMI afhænig af hvilke stik du har i din computer(Jeg linker i bunden).

Du skal bare tage Stikket og sette i dit TV og derefter i din Computer, mens TVet er tændt og så setter du TVet over på den idgang du bruger(gøres ved at trykke på source knappen), så finder computeren selv udaf resten.

det kan være at du skal slukke for den normale skærm på computeren. eller hvis det er en bærbar skal du lave om på instillingerne for skerm i computeren, du skriver bare i gen hvis du skal have hjælp til det.

http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=VGA+til+VGA&s=popularity&qt=All&nf=%2bspecifictaxonomy%3a%5e%22Tilbeh%c3%b8r%7c3%2fKabel%7c24%2fVGA+%26+DVI+kabler%7c758%22%24

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)