Se og Optage...NOT !

Vi har for nylig fået HomeTrio Extra incl et gratis plusabonnement i 3 mdr...

Temmelig forbløffet opdager vi, at vi ikke kan optage, når vi ser Tv - vi bliver bedt om at slukke for Tv'et.

Gennem kundreservice blev jeg oplyst om, at der ikke var dækning nok i mit område ??...og at hvis jeg ville se og optage samtidig, skulle vi fravælge den HD pakke, som vi også har fået.

INGEN har fortalt om disse begrænsninger - hverken i forretningen eller montøren.

Jeg kan jo se, at der er et plusabonnement der hedder "se og optage ".....men det kan jeg åbenbart ikke få.

Ydermere kan jeg heller ikke se WebTV - selv om jeg ved et tjek opfylder alle paramerere for at det skulle virke .Forklaringen var " At der p.t. var nogle problemer" - men disse problemer kan man ikke se ud fra driftinformationerne.

Vi har 1 Tv i husstande - så vi forlanger ikke så meget

Jeg føler vi er blevet bondefanget- virkelig. Hvordan f***** kan man sælge noget, uden at oplyse om div. begrænsninger ! ??

Har andre oplevet dette...?

Og kender nogen en løsning  ?....måske bliver det en opsigelse, og tilbage til YouSee.

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Kablerne i Hillerød og meget gamle og elendige - så med mindre du bor meget tæt på centralen, kan du ikke få så meget ...

Okay...der kan man bare se.Det gør mig pisse tosset,at abonnementets begrænsninger ikke er oplyst. Så havde jeg ikke hoppet i fælden .
Omdømme 2

Har du ikke mulighed for YouSee på din adresse ?
Jo da - vi er lige skiftet fra YuoSee til Tdc...fordi de angiveligt kunne tilbyde noget bedre. Det kan de så IKKE..

Videre i føljetonen : De sidste 3 dage har jeg nok snakket med 6 forskellige TDC medarbejdere, for at få løst problemet.

OG JEG KAN STADIG IKKE OPTAGE OG SE TV SAMTIDIG !!!

Seneste forklaring var, at jeg kun havde en' Tv forbindelse.....fint..."Kan jeg få en' til " spurgte jeg naivt ??

Nææææ...ikke sådan lige, for lige nu, havde jeg kun ca, 10 Mb, og en ekstra skulle bruge mindst 12 Mb.

Se det ville jo være rigtigt smart, at oplyse kunderne om, inden man tegner et abonnement. Og om man "med tiden " havde planer om at udvide forbindelsen i mit område, vidste man ikke...

Men de kunne lukke for min HD pakke - det ville nok gøre det. Det blev vi så enige om - og resultatet er det samme. Jeg kan stadig ikke se tv og optage samtidig.

OG jeg har slukket for boksen - og tændt den igen...det hjalp heller ikke.

Nu vil jeg blive ringet op i morgen af Tv afdelingen, for at få styr på det.

Det vil jeg da glæde mig til.

Ang det at jeg ikke kunne se WebTv, var der en kvik medarbejder der fortalte, at når man åbner i Internet Explorer er der ingen problemer....og da jeg bruger Firefox, lå problemet der. Men man kan nu alligevel godt åbne og se det i Firefox..Opdagede jeg senere.

Jeg er skuffet...mest over mig selv, der har ladet mig besnakke til et rigtig dårligt produkt.

Og desværre hænger jeg på den i et halvt år...formodenlig.

Omdømme 2

I følge købeloven har du ret til at fortryde dit køb, hvis der foreligger en "væsentlig mangel" - og det må man jo sige der gør.

Hvis jeg var dig ville jeg kraftigt overveje den mulighed, og skifte tilbage til YouSee  (Som jo også er TDC, men benytter andre kabler)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)