Se hvad der er optaget på Hardisk via Mit TDC

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej Forum,

Jeg anvender Mit TDC til at planlægge eventuelle TV optagelse. Det fungerer fint.

Jeg kan planlægge , jeg kan se hvad der er planlagt men jeg kan ikke se hvad der er

optaget.

Hvorfor ikke ??

mvh

Peter

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Peter

Tak for dit indlæg.

Det er grundet rettigheder. TDC må kun vise optaget tv på hjemmeadressen, dvs. via HomeTrio.

Håber det svare dit spørgsmål, ellers er du velkomen til at skrive igen.

Venlig hilsen

Martin

Hej Martin,

Mit spørgsmål går ikke på at se de aktuelle udsendelser men have mulighed for evt. at slette optagelser.

mvh

Peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Nå sådan, jamen det tager jeg lige med videre til udvikling.

Venlig hilsen

Martin

Hej Martin,

Skal jeg forstå det sådan, at det er noget man vil implementere når udviklings afdelingen har set på det ?

mvh

Peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Martin skrev:
Nå sådan, jamen det tager jeg lige med videre til udvikling.

Venlig hilsen

Martin

Det lader til at det allerede har været med i tankerne hos udviklingsfolkene da der allerede er et punkt der hedder "Antal optagelser på harddisken" (eller noget i den dur), så det virker lidt som om at funktionen bare ikke virker korrekt (eller måske helt er slået fra - hvis den er det hvorfor er teksten der så stadig?)

I øvrigt virker det lidt underligt med denne funktion, TDC har ikke lanceret den officielt. Måske det hænger sammen med problematikken omkring fjernstyringsAPP'en?

Omdømme 2

Hej igen Peter

Om det bliver implementeret, kan jeg ikke rigtig udtale mig om, da jeg ikke ved om det er muligt.

Det skal forståes sådan, at jeg vil gøre dem opmærksom på, at det er et ønske fra kunderne.

Venlig hilsen

Martin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)