Scriptfejl ved login


Når jeg vil afspille downloadet musik, kommer der "afhentning af rettigheder" der får jeg en scriptfejl" tdc er ikke defineret, kode 0, vil du fortsætte med at afspille script " når jeg trykker ja kan jeg indtaste brugernaven og kode, Ny scriptfejl" adgang nægtet, vil du fortsætte med at afspille script" når jeg trykker ja får jeg et blankt vindue , hvor der er to knapper afspil som der ikke kan trykkes på og annuller som er aktiv

 

jeg har win7 

chrome 

wmp 11

 

alt er opdateret og det virkede i weekenden

 

RED: Jeg har slettet url'er, da de vil fremgå af Google Search. C

49 Kommentarer

Jeg får samme fejl, hvis der er nogen der kan hjælpe ville det være lækkert.

Mvh. Kenneth

...og jeg får præcis samme fejl - har prøvet på 2 computere:

Win7

IE9

Media Player 12

WinXP

IE8

Media Player 11

Virkelig træls! Ingen der har en løsning? Det undrer mig desuden, at linket hedder http://test.musik.tdconline.dk...

Jeg vil da også tilslutte mig. Jeg får også samme fejl.

Jeg får samme fejl som jer andre. Dejligt hvis nogen har en løsning

Jeg oplever samme fejl.

Det eneste positive jeg kan se lige nu, er at jeg ikke er den eneste!

Så virker det igen! I hvert fald på xp - har ikke prøvet på win7. Jeg opdaterede java, men ellers ved jeg ikke hvad der fik det til at virke igen... :-)
Har samme problem som I andre. Virkede før, men ikke nu. Opdatering af JAVA gav ingen ændring.

Windows 7

Firefox

Nøjagtig samme fejl her. Opdatering af java virkede heller ikke hos mig! Trist mand

Jeg oplever det samme. Er der nogen der har fundet ud af, hvordan det virker ?? 

/Maj :-)

Jeg har samme fejl.

Har:

Win7

IE9

Media Player 12

Firefox

Håber snart der kommer en forklaring

Per

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Prøv at opdatere IE via nedenstående links.
 

Og til jer der benytter en anden browser end IE, vil I ikke prøve at åbne følgende links i IE, opdatere som nævnt på siden, derefter downloade og afspille et nummer via IE, og så se om det gør en forskel i Firefox eller Chrome?

http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/en/indivit.asp

http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlupdate.html

Vh.

Rasmus - TDC

Har prøvet de foreslåede links.....opdateringen ved det først link gik ok.

Det andet link kunne ikke opdateres

Status lige nu er, at det ikke er muligt at afspille musik fra TDC play

ved forsø på update af dettet link

http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlupdate.html

kommer følgen fejlmeddelelse

Downloading. Please wait, this process should complete in 1-2 minutes....An error was encountered during upgrade. If you are still unable to play your content, additional help and support is available on http://support.microsoft.com/Jørgen


Jeg ved ikke hvad der er sket ???, men pludselig virker det hele igen,

både med IE og Firefox.

Per :-)

Hej alle

Jeg fulgte vejledningen fra Rasmus - TDC.

Nu virker det som det skal.

Jeg fik samme vejledning fra Support og kørte det i Firefox. Det virkede ikke.

Hvad der videre sker i Firefox har jeg ikke afprøvet. Mine musikfiler ligger i egen valgt mappe, så afspilning burde være uafhængig af browser.

Mvh Jens

Rabo, begge links er prøvet og opdateringerne er blevet installeret - desværre uden at løse problemet.

ALT er opdateret ellers inklusiv Java så det begynder at blive en smule frustrende.

Nu har jeg prøvet at downloade en sang efter at have opdateret og genstartet maskinen - og musikken kan afspilles uden at skulle logge ind - men desværre har jeg ikke samme held med alt det tidligere downloadede musik. Men lidt har vel også ret :/

Har samme problem. virker fint på IE9 

men i chrome fungerer det slet ikke..

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hvilken vesion af Chrome bruger du?

/Rasmus

Jeg har fulgt begge links og installert updateringerne. 

Jeg han ikke downloade musik i IE9, men jeg har heller aldrig brugt den før.

Det musik jeg downloadder i chrome og prøver at afspille giver stadig en scriptfejl.

Jeg får scriptfejl ved prøve at hente DRM opdateringer. Hvis jeg godkender så hænger det bare efter indtastning af login og password

ingen support på telefon - røret blev bare lagt på efter kort samtale - SÅDAN!

Win 7 med nyopdateret WMP

Svar på problem ønskes, tak

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg må hellere lige lægge den fulde vejledning ind, den gennemgår noget mere end bare opdatering af licenser, som de to links højere oppe gik ud på.

I denne vejledning henvises man til at downloade og køre en fil, her vil jeg foreslå, at man kører filen og derefter genstarter computeren, 2 gange, selvom der kun står 1 gang i vejledningen.

Vejledning:

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25194&type=help

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus.

Jeg kører Chrome 15.0.874.121

Jeg kører Firefox 8.0.1 og Windows Media Player 12.0.7601.17514, og den nævnte vejledning afhjælper ikke problemet her. Har tidligere fungeret upåklageligt! Trist mand

Jeg får også scriptfejl ved prøve at hente DRM opdateringer, når jeg skal afspille mit downloadet musik på harddisken. Hvis jeg godkender så hænger det bare efter indtastning af login og password....

Der er efterhånden mange der har denne samme fejl, så TDC må gøre noget NU......

Mvh

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)