Svar

Sange forsvundet i min playliste

• DjD
  • 0 kommentarer
Hejsa

Er der nogen logisk forklaring på hvorfor jeg i formiddags kunne se/afspille alle numre i min playliste men nu lige pludselig er alle numrene væk i playlisten? 

icon

Bedste svar af Ulf 17 februar 2012, 10:05

Hej igen,

Hmm. Det kunne godt lyde til at playlisten ikke er blevet synkroniseret ordentligt med nettet. 

Prøv at bygge en ny, og se om det gentager sig. Jeg holder øje med tråden her Glad humørikon

Hilsen Ulf

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DjD,

Nogen logisk forklaring kan jeg ikke give dig, men vi havde lidt problemer med netop dette på iPhones i slutningen af sidste år, men det skulle da gerne være løst. 

Først vil jeg bede dig om at tjekke, om din Play-app er opdateret (dette kan du se i App Store). Hvis den ER opdateret, så kan du prøve at afinstallere appen, og derefter installere den påny. Hvis dét ikke hjælper, så skriv igen her Glad humørikon

Hilsen Ulf

Så er det afinstalleret og geninstalleret, desværre er der stadig kun en sang i min playliste "Favorit-listen"

Der er vel ikk andet for en at starte på ny Overrasket humørikon/

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Hmm. Det kunne godt lyde til at playlisten ikke er blevet synkroniseret ordentligt med nettet. 

Prøv at bygge en ny, og se om det gentager sig. Jeg holder øje med tråden her Glad humørikon

Hilsen Ulf

deal Ligeglad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)