Sange forsvinder fra min playliste

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej, jeg har oplevet at nogle af de sange jeg har puttet i en playlist, pludselig er "grået ud".

Jeg gætter på at i har "mistet" rettighederne til sangene. Mit spørgsmål er egentlig bare om det er noget man kan forvente sig i fremtiden? Det er jo rimeligt essentielt om i vedligeholder Jeres rettigheder på den musik man er interesseret i, når man ligesom vælger TDC Play (og dermed et TDC Produkt) som sin primære musikkilde.

7 Kommentarer

Ja, det samme her! Jeg ville gerne have en "officiel" forklaring på fænomenet...

Med venlig hilsen Todd

Jeg har samme problem. Jeg oprettede en playliste på 60 numre:
http://play.tdc.dk/#!/play/min/playlist/10948376

Efter kun et par dage kunne ca. halvdelen af numerne ikke afspilles. Sur når man har brug tid på at lave en liste.

Mit gæt er at der et teknisk problem.

Jeg vil meget gerne have en forklaring for jeg er stoppet med at lave playlister.... 

Hej TDC el. andre som måtte have en forklaring,

Vil i ikke komme ind i kampen på denne tråd, og give os en forklaring på hvorfor sange bliver "grået ud" på playlisten og ikke kan afspilles. Jeg oplever det også hele tiden og ud fra hvad jeg kan læse i denne tråd, så har det stået på over længere tid. Jeg har læst i FAQ'en, at TDC er ved at fjerne muligheden for at købe musik på play og at der derfor indimellem kan være problemer med at afspille bestemte albums.. men det kan vel ikke passe at TDC gør det på sådan en måde at så meget musik ikke er tilgængelig på samme tid..

Forklaring el. udbedring af fejl ønskes.. tak!

Jeg har her til aften skrevet til deres kundesupport angånde problemstillingen. Svartiden er 8-10 dage angiver de. Men jeg har skrevet før om noget andet helt uden at få svar...

Håber det lykkes denne gang.

Hej JacobS,

Tak for info. Afventer i spænding om el. hvad TDC vender tilbage med af svar..

I dag er det 10 dage siden jeg skrev til TDC support. Jeg har intet hørt.
Ydeligere har jeg skrevet direkte til en af deres supportere som havde været aktiv i dette forum. Ham har det heller ikke behaget at svare.
Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Forslag modtages. Tak

JacobS skrev:
I dag er det 10 dage siden jeg skrev til TDC support. Jeg har intet hørt.
Ydeligere har jeg skrevet direkte til en af deres supportere som havde været aktiv i dette forum. Ham har det heller ikke behaget at svare.
Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Forslag modtages. Tak

Hej JacobS

For det meste forsøger jeg at se et problem fra begge sider, og det vil jeg også gøre i dette tilfælde.

Du skriver at du har kontaktet en tdc-supporter der har været aktiv i dette forum. Det får du ikke noget ud af.

Grunden til du ikke har fået bekræftigelse på din PM fra den medarbejder, kan jo være at vedkommende  ikke længere, er ansat i tdc. For det andet, er det et kundeforum hvor tdc-ansatte meget sjælden går ind og svarer i tråde.  TDC-ansatte er ikke ansatte til at skrive PM til enkelte kunder. Når de svarer, kan det ofte være deres fritid de forsøger at hjælpe, og derfor på eget initiativ og det sker altid i tråde, hvor deres svar kan hjælpe mange.   

Moderator teamet sørger for at forum fungerer og er derfor mest optaget at det. Dog sker det at de kan hjælpe, men det vil altid ske fra deres side, og aldig omvendt. Der er så mange, der skriver om problemer  i funderummet, at de ikke har mulighed for at hjælpe alle.

En moderator har skrevet om det her:

/t5/Snik-snak/L%C3%A6ser-l%C3%A6ser-ikke-svarer/m-p/69441#M2083

Du har også  skrevet til tdc-supporten af den offentlige vej. Det syns jeg tilgengæld burde udløse et svar. I det mindte bare at tdc har modtaget og set din mail.

Jeg begriber ikke, det det kan være så svært, at give folk besked. Gal humørikon  I det mindste bare en mail der fortæller at en mail er modtaget.

Om den fejl I rapporterer her i tråden, er noget nyt eller noget der har været fra stareten af, i den nye app, ved jeg ikke, men jeg vil gerne forsøge, at råbe play-teamet op, for et svar.  Spørgsmålet er så bare om jeg kan råbe højt nok. 

Du skriver, at du ikke ved, hvad du skal gøre. Du og andre har den mulighed at ytre jer her i forum, så det er fint i benytter jer af den mulighed. Lad os håbe det er en midlertidig fejl. Forsætter den, så skriv endelig her i tråden igen. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)