Svar

Samtaler med kundeservice

I dette forum med indlæg om trofaste kunder vil jeg gerne lige give mit indlæg.

For ca. en måned siden trykkede jeg på knappen "ring mig op " på deres hjemmeside med mobilabb.

Dagen efter blev jeg ringet op af kundeservice og jeg fortalte ham at vi var 4 abb. hos BIBOB og af den store af mine piger havde 6 timers tale og 6gb data for 119 om måneden og vi andre brugte ca 50,- om måneden altså 270,- om måneden og han fortalte mig at den eneste måde jeg kunne spare penge på mine mobilabb. for hele familien var med vores 4 mobiler at benytte os af TDC Familieabb. til 199,- pr mobil om måneden, ( altså 800,- om måneden)

Jeg har altid været kunde hos TDC og det har altid ærgret mig meget at jeg ikke har alt mit it og tele hos dem, men der må også være grænser for galskaben..........

Så i fredags (15/3/13) ringede jeg til TDC igen....

Jeg har følgende pakke hos TDC:

HOME TRIO EKSTRE, 2 ekstre fjernsyn, viasat pakken , plus abb og fastnet.

Det vis sige HELE Pakken...

pris pr måned med ca. 30 opkald på fastnet ::: ca.1000,-

Så bliver man forbavset.... får fat i en ung mand, der bare har check på det....

Han fortæller mig at der er kommet et nyt abb. hos TDC hvor man hvis man dropper sin fastnet kan få en

mobiltelefon ind under HOME TRIO til 5,- mere om måneden. Hertil 3 ekstre telefoner med 2 timers tale hver til 99,- pr måner og samlefordele med 1 ekstre time 500 mb og 3000sms/mms pr mobil.

Så nu betaler jeg det samme som før men med det hele hos TDC....

Tak Kundeservice (giv den mand en lønforhøjelse!!!)

icon

Bedste svar af Ulf 22 marts 2013, 09:43

Vi soler os også lidt i rosen - tak for historien Glad humørikon 

Hav en aldeles fremragende påske!

/Ulf

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej csc1963

Dejligt at høre om positive oplevelser, det er ikke så ofte at de når frem.

Mvh

Kim

Det var da skønt at nogen har haft en positiv oplevelse med deres kundeservice!

Synes det er meget svært at komme igennem til dem på telefon og det tog dem en uge at sende en faktura, så jeg kunne betale det resterende beløb jeg havde med TDC Rate, plus jeg så får fakturaen 2 dage senere som den skulle have være betalt!

csc1963 skrev:
I dette forum med indlæg om trofaste kunder vil jeg gerne lige give mit indlæg.

For ca. en måned siden trykkede jeg på knappen "ring mig op " på deres hjemmeside med mobilabb.

Dagen efter blev jeg ringet op af kundeservice og jeg fortalte ham at vi var 4 abb. hos BIBOB og af den store af mine piger havde 6 timers tale og 6gb data for 119 om måneden og vi andre brugte ca 50,- om måneden altså 270,- om måneden og han fortalte mig at den eneste måde jeg kunne spare penge på mine mobilabb. for hele familien var med vores 4 mobiler at benytte os af TDC Familieabb. til 199,- pr mobil om måneden, ( altså 800,- om måneden)

Jeg har altid været kunde hos TDC og det har altid ærgret mig meget at jeg ikke har alt mit it og tele hos dem, men der må også være grænser for galskaben..........

Så i fredags (15/3/13) ringede jeg til TDC igen....

Jeg har følgende pakke hos TDC:

HOME TRIO EKSTRE, 2 ekstre fjernsyn, viasat pakken , plus abb og fastnet.

Det vis sige HELE Pakken...

pris pr måned med ca. 30 opkald på fastnet ::: ca.1000,-

Så bliver man forbavset.... får fat i en ung mand, der bare har check på det....

Han fortæller mig at der er kommet et nyt abb. hos TDC hvor man hvis man dropper sin fastnet kan få en

mobiltelefon ind under HOME TRIO til 5,- mere om måneden. Hertil 3 ekstre telefoner med 2 timers tale hver til 99,- pr måner og samlefordele med 1 ekstre time 500 mb og 3000sms/mms pr mobil.

Så nu betaler jeg det samme som før men med det hele hos TDC....

Tak Kundeservice (giv den mand en lønforhøjelse!!!)

hej csc1963

Tak for en positiv tråd med en positiv historie.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Vi soler os også lidt i rosen - tak for historien Glad humørikon 

Hav en aldeles fremragende påske!

/Ulf

Øh, jeg har så lige betalt et gebyr på kr. 299,- i engangsbeløb for at skifte til samme slagt samlefordele !!

Hvor blev den fordel lige af ?

Hej TDC jeg kan stadig ikke hverken ringe eller modtage kald efter 3 henvendelser til jer pr. Tlf. Fejlen skete da jeg bestilte et nyt sim kort til mine nye iPhone. Det er sgu en ommer.....det har ikke virket i 3 dage nu
hej Morten - jeg har svaret dig her:

/t5/Telefoni-og-mobil/Hj%C3%A6lp/m-p/115708#M8774

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)