Samsung Tablet

Vi har lige erhvervet os en Samsung Tablet. Vi har i en del år været bruger af TDC Play og har derfor en del playlister, som oprindeligt er downloadet til vores PC og derfra "lagt over" på vores telefon.

Når vi forsøger at spille de gamle playlister på vores Tablet, skriver den "afspilles", men der fremkommer ingen lyd.

I det omfang vi streamer direkte fra TDC Play, spiller musikken som den skal.

Kan I hjælpe?

mvh

EC

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Belchris.

Hvordan afspiller du Tdc play på din tablet? Via hjemmesiden eller via en app?

Jeg anbefaler du henter "Mit TDC" app - da jeg går udfra det er android som befinder sig på din tablet.

Når afspilningslisterne ikke fungerer, er det som regel en "ny" hentning af afspilningslisten der skal til, da codec skal opdateres.

Mvh. Lennart

Hej Lennart!

Tak for din tilbagemelding.

Jeg afspiller via "den nye app!, og kan som tidligere udarbejde/afspille nye playlister uden problemer.

Jeg har i forvejen en hel del "gamle playlister" som er oprettet via min PC, og som vi ikke kan "finde" eller som får betegnelsen "Afspilles", men der fremkommer ingen lyd.

mvh

Belchris

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det lyder meget underligt, og lyder mest af alt, som et playlist codec som skal opdateres.

Hvad hvis du afspiller "gamle" playlist på computeren, derefter genstarter Mit tdc app'en og finder "gamle" playlist igen. Fungere det så ikke? Glad humørikon

Mvh. Lennart

Jeg har ikke min tablet her, så den må jeg afprøve når jeg igen befinder mig hjemme. Jeg vender tilbage!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)