Samsung S5230 - MMS-problemer m.v.

• 0 kommentarer
Min datter har en mobiltelefon Samsung S5230.

Vi har store problemer med opsætninger til denne, da den åbenbart ikke kan bruge "automatisk" opsætning, som fremsendes via TDC på SMS.

Hun har indtil for nyligt godt kunne sende MMS, men det kan hun pludeslig ikke mere ?

Vi har prøvet at få tilsendt ny opsætning, men uden held.

Vi har også problemer med opsætning af TDC og FLY på den. Dette bevirker, at hver gang hun henter musik via TDC Play, så bliver vi faktureret mellem 11 øre og 50 øre for hvert nummer.

Dette har vi naturligvis kontaktet TDC om flere gange ... uden held.

Men nu kan hun heller ikke komme på TDC Fly mere. Dette stoppede forleden dag.

Også her har vi så prøvet at hente ny opsætning, men igen uden held.

Det kan så godt undre, at TDC ikke har noget omkring denne telefon liggende på deres hjemmeside. Det er da en telefon, der er rimelig godt solgt.

Er der nogen, der i et kort forståeligt sprog kan videregive opsætninger til disse funktioner, således vi selv kan sætte op ?

På forhånd tak.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Mange tak for linket :-)

Nu lykkedes det at få hentet opsætningerne hjem på telefonen.

Det eneste problem, der nu er, er at ved afsendelse af MMS melder den, at hukommelsen er fuld, og der kan derfor ikke sendes MMS. Det selv om alle beskeder i alle "bakker" er slettet ?

Men det må være et internt problem på telefonen.

Men endnu en gang rigtig mange tak :-)

Lars

Hej Lafr kunne du give mig linket til de opsætninger, er nemlig lige kommet til at slette FLY på min datters s5230. på forhånd tak

Glemte lige at sige: er der andre der kan hjælpe er man selvfølgelig velkommen Glad humørikon

hilsen sætternissen

Det link jeg fik var dette her:

http://fly.tdc.dk/element.php?id=744&dogtag=ngto_fly_fly_igang

Håber du får lige så meget held med det, som jeg fik :-)

mvh

Lafr

Hej tak for hjælpen nu har vi fået internetopsætningen på men hvordan kom du på fly, har prøvet at følge vejledningen til FLY som linket henviser til men hvor fandt du WAP/INTERNETTJENESTER på mobilen?

hilsen  sætternissen Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P