Samsung Galaxy SII - firmware

Hvornår bliver den nye firmware til Samsung Galaxy SII ( 3.2.5) frigivet hos TDC ?

Andre selskaber har gjort den tilgængelig, kan jeg læse rundt omkring.

5 Kommentarer

Hej stonefox,

Den skulle allerede være tilgængelig for kunder, der har TDC. Du skal have hentet et program der hedder KIES (air), for at kunne opdatere den.

Hej.

Jeg er selv den glade ejer af en Samsung Galaxy S II (hvid), som jeg købte i en TDC butik for en måneds tid siden. Den kom med 2.3.4 pre-installeret, og jeg regnede med at jeg kunne opgradere via KIES.

Men, det har ikke været muligt, og jeg har brugt en del tid på at søge nettet igennem for en løsning, der IKKE indebærer rooting og/eller indlæsning af nye firmware, og dermed frafrald af garantien.

Jeg har andre venner der har den samme telefon, men som har fået 2.3.5 via KIES. Deres telefoner er ikke købt hos TDC.

Når jeg starter KIES, og har USB kabel i telefonen, bliver jeg mødt af en besked der fortæller mig, at min enhed ikke understøtter softwareopgradering ved hjælp af KIES - så hvordan skal jeg så kunne det, hvis det er den eneste metode, og TDC allerede har frigivet opdateringen?

Mine telefon oplysninger er: (KIES)

I9100XWKI1/I9100OXXKH4/I9100XXKI1/I9100XWKI1

På forhånd tak.

Hej JBSKORNUM,

Vores opdatering vi har udrullet, burde ikke fejle noget.

Hvis det fejler, når du prøver at opdatere selve telefonen, vil jeg anbefale, at du tager fat i Samsung's support, så de kan hjælpe dig med selve opdateringen. Det er nok den hurtigste måde, at få løst dette problem på.

jeg forsøger at lave firmware opdatering via kies

men får følgende besked:

"Din enhed understøtter ikke softwareopdatering via kies."

Hvad går galt ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$