Samsung Galaxy S3 - process com. android phone stopped

Det er nu ca 1 måneds tid siden jeg købte en Samsung Galaxy S3. Den fungerede fint, indtil jeg hentede opdateringen til Android 4.04. Hver gang man foretager et opkald, eller der er et indgående opkald bliver skærmen helt sort. Allle ikoner forsvinder, med undtagelse af øverste del som Signalstyrke og batteriniveauet. Pop-up skærm dukker op med teksten "Processor.com Android Phone stopped", hvorefter man KUN kan trykke på OK. Signalstyrken forsvinder, hvorefter opkaldet afbrydes. Særmen kommer derefter tilbage til standart med alle ikoner, og signalet bevæger sig langsomt op mod fuld styrke.

En fra TDC butikken sagde at jeg skulle fjerne Heytell, facebook osv. Hvilken jeg slettede, men dog uden resultat. Jeg ringede derefter til Samsung som ikke var bekendt med denne fejl. Dog skulle jeg prøve at nul stille telefonen til fabriksindstillinger. Dette havde så heller ingen effekt. Efter alt det bøvl blev telefonen sendt til reperation hos Telecare. De fik dog udskiftet chip osv. Efter at havde haft telefonen i brug få dage, oplevede jeg samme problem og brokkede mig til butikken som har solgt mig telefonen. Jeg blev informeret om, at enten kunne jeg få pengene tilbage, eller de kunne sende en ny telefon. Nu prøver jeg så igen og håber dette lykkedes. Sjovt nok har jeg ingen bøvl med den nye Sony Experia som også er købt via TDC.

HØRE GERNE OM ANDRE HAR HAFT OVENNÆVNTE PROBLEM ????

1 Kommentar

Har selv haft problemet. Min løsning på det var at få en anden software på, for ellers så skulle jeg genstarte hele tiden fordi at jeg ikke fik besked når at den smadrede "phone" processen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)