Svar

Samsung Galaxy S2

Er der nogen der har oplevet at deres Samsung Galaxy S2 telefon bliver varm, ikke bare varm, men MEGET varm ?

icon

Bedste svar af BrianMose 4 februar 2012, 18:08

Den skulle ikke blive varm, med mindre du virkelig presser den i lang tid.  F.eks. ved at afspille høj opløsnings film og samt tidigt have programmer der bruger meget cpu i baggrunden.

Du kan bruge et program som https://market.android.com/details?id=Android.Info&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIkFuZHJvaWQuSW5mbyJd

til at tjekke hvor meget din cpu er belastet og hvor varm dit batteri er.

Hvis du ikke kan gennemskue hvad der er grunden, så skriv tilbage.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Den skulle ikke blive varm, med mindre du virkelig presser den i lang tid.  F.eks. ved at afspille høj opløsnings film og samt tidigt have programmer der bruger meget cpu i baggrunden.

Du kan bruge et program som https://market.android.com/details?id=Android.Info&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIkFuZHJvaWQuSW5mbyJd

til at tjekke hvor meget din cpu er belastet og hvor varm dit batteri er.

Hvis du ikke kan gennemskue hvad der er grunden, så skriv tilbage.

Tak for hjælpen. Supert.

Min Galaxy S2 er også begyndt at blive meget var, ikke hele tiden, men når den gør et, kan den på meget kort tid aflade et næten fuld opladet batteri, først efter jeg har haft batteriet ude af telefonon kan jeg igen oplade den.

Det skal siges at jeg efter det skete første gang har gendannet min telefon. og at det ikke handler om at der kører for mange pogrammer på en gang.

Jeg har igår afleveret min Galaxy s2 i TDC butikken, da den  bliver meget varm og aflader batteriet uden at være i brug. Jeg fik af medarbejderen at vide at jeg selv kunne have forårsaget problemet ved at slukke min telefon ca 1 gang om ugen hvilket efter hendes udsagn er alt for hård ved telefoner.... Kan det være rigtigt?? jeg fik da jeg købte telefonen at vide at det var en god ide at slukke den jævnligt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)