Samsung Galaxy S opdatering til Android 2.2.1, hvornår kan det lade sig gøre?

Hej TDC.

Android 2.2.1 til Samsung Galaxy S blev frigivet den 19. januar 2011.

Hvornår kan vi TDC kunder forvente at kunne opdatere vores TDC Samsung Galaxy S til Android 2.2.1?

Sidst da Android 2.2 blev frigivet, gik der 2 måneder efter frigivelsesdatoen før end TDC kunder kunne opdatere til Android 2.2.

Der skulle ikke gerne gå lige så lang tid denne gang.

/Michael

39 Kommentarer

Ja, det ville faktisk være helt rart hvis TDC kunne komme med et svar på hvornår de frigiver Android 2.2.1.

Ventetiden på 2.2 var helt uacceptabel, så denne gang vil det være velset med lidt hurtigere ekspeditionstid!

/Andersen

HALLO TDC!!!!!

11 dage uden den mindste reaktion, FLOT og HURTIG kundeservice må man sige!!!

Hvorfor har I overhovedet de her forums når det bare er en syltekrukke?????

KATASTROFE!!!!!

/Michael

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

TDC forum er ikke et sted hvor man kan få fat i TDC kundeservice.

det er et Kunde Til Kunde forum, alså et sted hvor TDC kunder hjælper andre TDC kunder med at få det bedste udaf deres udstyr.

Spørsmålet i den her tråd er tydligvis ikke noget som Os tdc kunder kan svare på, efter som der ikke er nogen der har svaret.

er det virklig så viktig for dig at kende status på hvonår den opdatering kommet forslår jeg at du kontakter kundeservice.

men jeg kan efter lidt research sige at Android 2.2.1 ikke er udkommet til andet en Ikke brandet telefoner, TDC sælger brandet telefoner, og der er Android 2.2.1 ikke Kommet endnu(jeg kan ikke finde noget om den er udgivet) så TDC har ikke en gang adgang til den endnu, og det er derfor umuligt for dem at teste den og lave det der skal laves, og derfor kan de heller ikke udgive den.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Jeg vil gerne prøve at holde informationsniveauet højt omkring dette fra TDC’s side.

Det er rigtigt, at Samsung frigav en opdatering, men de stoppede den igen dagen efter, da de oplevede problemer med den. Problemet handlede om at slutbrugere mistede adgang til DRM beskyttet indhold - f.eks. købte spil, apps og musik (TDC Play musik er f.eks. beskyttet af DRM). 

Samsung har en forventning om at have opdateringen til TDC kunder klar i uge 11-12.

I er velkommen til at skrive videre i denne tråd, jeg vil holde et øje med den og svare så hurtigt det er muligt.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin.

Takker for informationen, det er lige nøjagtig denne type infromation jeg har efterspurgt. Nu ved jeg nøjagtig hvad jeg kan forvente, og behøver ikke være frustreret :-)

Så selvom informationen desværre ikke er positiv, så er det positivt at den kommer så ærligt som den gør. Så må vi bare håbe at udsættelsen gør produktet endnu bedre.

/Michael

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Michael

Glad for at du kan bruge dem :-)

Ja, vi må håbe at de rammer rigtig 2. gang. Jeg vender tilbage, når jeg ved mere.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

så er opdateringen klar på Kies..

super forbedringer :-)

Jeg kan ikke se nogen opdatering til min Galaxy S inde i Kies endnu.. desværre.

Sikker på du har opdateret fra version 2.2 til 2.2.1, og ikke fra 2.1 til 2.2? Glad humørikon

Jeg er helt sikker :-)

jeg tilsluttede til Kies, så kom den selv og skrev at der var en opdatering ..

jeg håber for dig at du snart kan opdatere, for der er virkelig stor forbedring :-)

Jeg får desværre heller ikke tilbudt 2.2.1 opgraderingen i Kies.

Min nuværende version er: PDA:JPF / PHONE:JPP / CSC:JP3 (TDC).

Er der andre, der har opdateret tilsvarende version?

Nu er der efterhånden gået lang tid uden opdatering... er der noget nyt?

Samsung er ved at frigive 2.3 nu, og vi har stadigvæk ikke fået 2.2.1.

På forhånd tak.

Mvh. blm

Hejsa.

Jeg får desværre heller ikke tilbudt 2.2.1 opgraderingen i Kies.

Min nuværende version er: PDA:JPF / PHONE:JPP / CSC:JP3 (TDC).

Sidste melding fra Martin TDC Forum Moderator var at opdateringen var klar senest i uge 11-12, men vi siger nu uge 13.

Martin hvad er status??

/Michael

Jeg har også lige tjekket, og jeg kan heller ikke opdatere min telefon.

Hvorfor kan nogen, når andre ikke kan? -Det må der vel være en god forklaring på.

Omdømme 2

Hej alle 

Jeg kommer med en status i morgen. Skal lige have fat i de rette folk.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin,

Det lyder super. Du må også gerne lige spørge om opdatering til 2.3 Glad humørikon

Tak.

Mvh. blm

Hej Martin.

Det lyder rigtigt godt Glad humørikon

/Michael

Hej,

Det lyder rigtig godt med en tilbagemelding Glad humørikon Kunne også være fedt med lidt "news" om android 2.3  Blinkende humørikon

God dag

/ulrich

Omdømme 2

Hej igen

Jeg har ikke glemt jer, men har ikke fået svar tilbage endnu. 

Hvis det kommer hen på aften, så smider jeg svaret op med det samme.

I hører fra mig senest i morgen igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator 

Hej.

Må jeg give dig et godt forslag. Lad være med at komme med datoer for hvornår du forventer at tingene er iorden når du ikke selv kan sige noget om det. Det bliver jo udskudt igen og igen.

Jeg forstår simpelhent ikke meningen med at telefoner købt hos TDC skal være låst så man ikke kan opdaterer med mindre de først er godkendt af TDC som oftest sker et halvt år efter. Kalder i det service? Jeg tror i hvert fald der er mange kunder der fravælger at købe en smartphone med et TDC abonnement på grund af dette. Det kan ikke være rigtigt at fordi man har købt en telefon hos TDC så har man ikke de samme muligheder som en anden der har købt samme telefon fra et andet selsskab.

Giver ingen mening.

Her er lidt nyt til Samsung Galaxy S.

Den bliver snart opdateret til 2.3 Glad humørikon

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/android-23-pa-vej-til-galaxy-s,lid.15050/

Ja det er rigtig fedt at der kommer en opdatering. Igen bliver det ikke til mobiler som er låst af en oreratør. Og det er vores. Os med TDC! Kan man ikke fjerne det lort?? Opdateringen bliver først tilgængelig til os engang i maj. Og jeg vil vædde med at den ikke bliver klar til TDC kunder på det tidspunkt.

@ Martin - TDC Mod

Du skrev tirsdag at du ville vende tilbage senest onsdag. 

- Kan du sige noget om hvilken onsdag det bliver?

Og få nu gjort den opdatering til 2.2.1 klar til os med TDC-branded Galaxy S

Har for længst opdateret kæresten og en vens telefoner til 2.2.1 - men de er jo heldigvis for dem IKKE TDC-kunder

/runc

Omdømme 2

Hej alle

Undskyld
det sene svar.

Den
officielle lancering for næste opdatering er sat til uge 19. Det er desværre
først om 6 uger, men Samsung har til gengæld valgt at springe 2.2.1
opdateringen over og lancerer en 2.3 (Gingerbread) opdatering frem for 2.2.1.

Alternativet
var at lancere 2.2.1 og forsinke 2.3 og derfor valgte Samsung at droppe 2.2.1
og gå direkte til 2.3.

Kommer der
nyt i sagen, skriver jeg igen.

Venlig
hilsen

Martin

TDC Forum
Moderator

Hej Martin,

Tak for svaret. Det er altid rart med lidt feedback. Jeg er nu helt tilfreds med at de springer 2.2.1 over, og går direkte til version 2.3.

Min mobil med 2.2 virker 100%, så det haster nu ikke for mit vedkommende. Tror nu heller ikke at der er ret mange der har et reelt behov for 2.3 Blinkende humørikon   .. ellers skulle man vel bare ha´ købt sin mobil uden abonnement.

Rigtig god weekend Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P