Samsung Galaxy s 2.3 update & tdc branding

Hej.

Mit spørgsmål er i flere dele.

1. Kan man gå ind i en tdc butik og få fjernet tdc brandingen, når man stopper med at være kunde ?

2. Når man opdaterer via KIES (efter man har ventet i en trillion år på tdc) kan man så blive ved med at modtage opdateringer til en tdc brandet telefon hvis man f.eks er skiftet til et andet selskab, men stadig har tdc brandingen ? 

Vil bare ikke rende ind i at sidde med en tdcbrandet telefon som ikke kan opdatere via kies fordi jeg ikke er tdc kunde mere.

Håber på svar [i]

Pft. Simon

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Simon

Godt at se dig på Forum også :-)

Jeg indsætter lige dit svar fra Facebook herunder:

Man kan fortsætte med at opdatere via kies, ligemeget hvilken operatør man har. men stadig kun tdc brandede opdateringer, hvis altså telefonen er købt hos tdc selvfølgelig Glad humørikon

Hvis du får andre spørgsmål, er du velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin

Du gav ikke svar på spørgsmål 1. fra Simon

"1. Kan man gå ind i en tdc butik og få fjernet tdc brandingen, når man stopper med at være kunde ?"

Jeg må indrømme at jeg syntes det er tæt på at sige at tdc røvrander folk, når man har købt en sgs som ikke skulle være være låst og endda købt gennem telmore, så får man en tlf der er tdc brandet.

Android 2.2 fik jeg flere månder efter alle andre. Siden har alle andre fået Android 2.2.1 og nu også Android 2.3.3.

Jeg sidder stadig tilbage med en sgs der kun har Android 2.2 med alle de fejl og mangler som den version nu har, og det pga tdc.

Hilsen

Mathias

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)