Samsung Galaxy s 2

TDC reklamerer nu med i fjernsynet, at de har Samsung Galaxy s 2 til salg. Men her på internetsiden står der, at mobiltelefonen ikke er på lager. Jeg kom på venteliste til en Samsung Galaxy s 2 i min lokale TDC butik for ni dage siden, med besked om, at jeg kunne forvente at blive kontaktet i sidste uge (hvilket jeg ikke blev). Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om man overhovedet kan købe telefonen ved TDC endnu?[i] 

2 Kommentarer

I min lokale TDC butik i Fr-havn har jeg ventet i 2-3 uger. De lover og lover, men når jeg dukker op på det aftalte tidspunkt, er der alligevel ingen telefon til mig. De har i lang tid påstået, at jeg står øverst på ventelisten, men det siger de tilsyneladende til alle. Jeg overvejer at købe hos en af TDC´s konkurrenter, hvor servicen kun kan blive bedre.

Jeg tror jeg køber mobilen et andet sted så. Jeg er ved at blive lidt utålmodig og glæder mig til at få mobilen som et lille barn Humørikon med tunge De må åbenbart ikke have telefonen på lager pt, selvom de reklamerer med den...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)