Svar

Samsung Galaxy II

Takket være den superbe hjælp herinde, er jeg efterhånden kommmet ret langt med min nye mobil, og jeg er faktisk ved at blive glad for den. Sidst hjalp i mig til at finde gratis ringetoner, og endda også til at finde ind til, hvor man opdaterer sin Samsung. Jeg har endnu ikke gjort det, for jeg er lidt nervøs for at trykker "Godkend" til den alen lange smøre, de skriver. Hmm  hvad kan  man rode sig ind i???

Jeg hr nu fået et nyt rpoblem:

De første 3 uger holdt batteriet tre dage ad gangen selvom jeg var ret så aktiv.

Nu holder den 1 døgn, selvom jeg kun ringer en smule og sms´er lidt.

Jeg har som sagt downloadet 6 gratis ringetoner. Det er det eneste, der er sket. Det kan da ikke være rigtigt. Jeg har læst om fler, der hører musik, surfer osv på en daglig opladning, og så ville jeg kunne forstå det.

Jeg har sat den på en slags "sparemodem, når batteriet er ved at løbe ud", men det batter jo ikke. Jeg har den sat på kun 15 sek, før den "slukker lyset". Ja tilgiv mig mine naive udtryk, men jeg er ikke inde i alle termer vedr. mobiler :-(

Mon nogen af I rare mennesker kan hjælpe mig?

Mange taknemmelige hilsner for gode råd

icon

Bedste svar af BrianMose 13 marts 2012, 21:46

Du kan bruge et app til at hjælpe dig med at optimere dit batteri forbrug.  Jeg vil dog sige at 3 døgns batteri tid lyder til at være meget svært at opnå.  Så skal man bruge sin telefon så lidt, at der ingen grund var til at købe en smartphone overhoved.

https://play.google.com/store/apps/details?id=cn.menue.batterysave.international

Kig på de ting som appen ændre på, så kan du lære hvad for nogle settings der har en effekt på batteritid.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan bruge et app til at hjælpe dig med at optimere dit batteri forbrug.  Jeg vil dog sige at 3 døgns batteri tid lyder til at være meget svært at opnå.  Så skal man bruge sin telefon så lidt, at der ingen grund var til at købe en smartphone overhoved.

https://play.google.com/store/apps/details?id=cn.menue.batterysave.international

Kig på de ting som appen ændre på, så kan du lære hvad for nogle settings der har en effekt på batteritid.

Hej igen

Tak for det gode link. Jeg har allerede downloadet den første mulighed til at spare på batteriet.

Er der nogen mulighed for at gøre skriften lidt større? Jeg kan næsten ikke læse det og arbejder med siden på min pc samtidig, fordi jeg ikke kan læse den på mobilen. Det bliver gangske vist en smule større, når jeg roterer den, men ikke nok.

Kan der opstå problemer ved at trykke "godkend" til Samsungs lange smøre? Hvis man går i detaljer, bliver jeg usikker på diverse. Desvære skal det til før man kan hente opdateringer.....

Jeg deler lystigt ud af de gode tips, jeg har fået her i dette forum, så flere vil nu købe sig en lignende mobil.

De har simpelthen ikke turdet, for "hvor går man hen og får hjælp?"

Taknemmelige hilsner

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan nemt acceptere betingelserne fra både google og samsung.

Du kan ikke ændre tekstens størrelse i den normal samsung bruger interface på din android mobil.

Men du kan hente en app, hvor det er muligt.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.a0soft.gphone.bfont

Man kan løse rigtig mange ting via google søgning og apps.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)