Svar

Samme mailadresse tilknyttet to logins

Hej med jer

Jeg har to logins til TDC og 2 email-adresser. Jeg vil gerne have den ene emailadresse tilknytte til det ene login og den anden til det andet login.

Lige pt. ser det ud som følgende:

"Login 1" har tilknyttet "mail1@mail.dk" og "mail2@mail.dk"

"Login2" har tilknyttet "mail2@mail.dk".

Det jeg så vil høre er, om jeg bare kan slette "mail2@mail.dk" fra "login1"?

Jeg mister ikke mailadressen, selvom "login2" først lige er oprettet og "login1" har været oprettet i flere år?

Venlig hilsen

Christian

icon

Bedste svar af Patrick11 14 august 2012, 07:59

Hej Christian

Som lovet på facebook, ser jeg om vi kan finde et svar her på forum.

Jeg vil starte med at bede dig om at sende mig en "PM" - Privat Meddelelse, med de to mail adresser, du gerne vil have på 2 forskellige computere og de 2 log ind, som du har lavet (hvis jeg forstår rigtigt) til selvbetjening. Samt jeres kundenummer, såfremt du kan finde det - står i øverste højre hjørne på regningen - og ellers bare det nummer jeres adsl forb. er på.

Så ser jeg hvilken løsning er mulig, ud fra det du har og vender tilbage her i tråden.

Hilsen

Se original

5 Kommentarer

Lige en rettelse, kan se at begge mailadresser er tilknyttet begge logins.

Hej Christian.

Jeg har selv været ude for at have oprettet flere TDC-login, og der gik totalt ged i det. Systemet kunne ikke finde ud af to TDC-login.

Når du har et bredbånds abb.  hører der 1 tdc-mailkonto til. Til den mailkonto kan oprettes 1 mailadresse og 4 aliasser.

Mail skrevet til alle Alle fem mailadresse, lander i samme indbakke.

Hvis du vil undgå det, kan du oprette et nyt basigabb. til 29 kr. om mdr. eller oprette en gratis mailkonto hos google.

Jeg syns det er mærkeligt at du har to tdc-login, så for at være på den sikre side, syns jeg du skal ringe til TDC, for at høre om alt er i orden.

Kan jeg prøve bare at slette den "forkerte" mail på de to logins? Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Christian

Som lovet på facebook, ser jeg om vi kan finde et svar her på forum.

Jeg vil starte med at bede dig om at sende mig en "PM" - Privat Meddelelse, med de to mail adresser, du gerne vil have på 2 forskellige computere og de 2 log ind, som du har lavet (hvis jeg forstår rigtigt) til selvbetjening. Samt jeres kundenummer, såfremt du kan finde det - står i øverste højre hjørne på regningen - og ellers bare det nummer jeres adsl forb. er på.

Så ser jeg hvilken løsning er mulig, ud fra det du har og vender tilbage her i tråden.

Hilsen

Så har du fået en PM Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)