Svar

Samme mail sendes 3 gange

Når jeg sender mails får jeg at vide at mine modtagere får samme mail 3 gange.

Hvis jeg sætter mig på CC får jeg  kun samme mail 1 gang - nogle forslag?

icon

Bedste svar af FN1 27 februar 2011, 12:27

Er der nogen speciel grund til at du bruger "pasmtp.tele.dk"?

Vejledningen foreskriver "asmtp.tele.dk"

Tjek om din opsætning er identisk med denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26036

Mvh FN ;-)

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Øv, - jeg får kun mine mails 2 gange. Meget glad humørikon

Det har jeg nu selv sørget for. Jeg har lavet en viderestilling således at mail sendt til mig privat videresendes til min arbejdsmail og omvendt.

Det betyder desværre at jeg på mit arbejde hvor jeg har valgt min arbejdsmail som den primære mail, både får den mail der sendes direkte til mit arbejde plus den videresendte kopi fra min hjemmemail.

Jeg har tidligere haft denne konfiguration uden at modtage dobbeltmail. "Problemet" er først opstået efter at min arbejdsplads har ændret deres mailsystem. (Microsoft Exchange).

Shit happens, - og jeg gider ikke gøre noget ved det medmindre jeg lige falder over en løsning uden at skulle tænke alt for meget over det.

Har du lavet noget tilsvarende fixfax?

Send en tom mail til mig. Så skal jeg fortælle dig om jeg får den 3 gange.

xxxxxx(snabela)xxx.dk

Så tar vi den derfra. Du mangler også at oplyse hvilket mailprogram du bruger (Outlook, Windows Live Mail, whatever) og om det er TDC's mailserver du bruger. (TDC Webmail)

Det er ikke sikkert jeg kan hjælpe dig, - men uden oplysninger kan jeg i hvert fald slet ikke.

Mvh FN.

PS: Jeg fjerner min mailadresse når du har reageret på dette svar.

Jeg bruger Outlook 2010 og TDC mailserver (pasmtp.tele.dk) til at sende mails. Intet specielt setup

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Er der nogen speciel grund til at du bruger "pasmtp.tele.dk"?

Vejledningen foreskriver "asmtp.tele.dk"

Tjek om din opsætning er identisk med denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26036

Mvh FN ;-)

Tak - jeg brugte en gammel indstilling fra den gang mailkonto oprondelig blev oprettet.

Jeg ser om dette løster problemet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P